Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
....

Şaka bir yana tarih belirleyelim gidelim kardeşim. Ben yol istiyorum :)

Peki bir tarih belirleyelim gidelim barış birde senden bir ricam olacak senin egsozların sesini merak ediyorum bizimkiler v motor olmadığı için değiştirmek istemiyorum ama haldun sesinin güzel çıktığını söyledi bana bir video çekip yollayabilirmisin ? En azından biraz fikrim olur.

Şaka bir yana tarih belirleyelim gidelim kardeşim. Ben yol istiyorum :)

Birde barış maşaları uzattıktan sonra resim eklememişsin onlarıda bir zahmet eklersen sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Peki bir tarih belirleyelim gidelim barış birde senden bir ricam olacak senin egsozların sesini merak ediyorum bizimkiler v motor olmadığı için değiştirmek istemiyorum ama haldun sesinin güzel çıktığını söyledi bana bir video çekip yollayabilirmisin ? En azından biraz fikrim olur.



Birde barış maşaları uzattıktan sonra resim eklememişsin onlarıda bir zahmet eklersen sevinirim.


Yok öyle video mideo :p gelicen görücen kardeşim. rebeldeki gibi sağ sola çevirdim egzosu ben çatalı uzatıcaz emme velakin gezmekten vakit bulamadım. Düşün tamirden çıktığından beri 1500 kmden fazla yol yapmışım. Çakanın motorda tamir için bende. Onu teslim etmeye geldğimizde sanada haber veririz görürsün orada :)

Sağlıcakla.
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
bu arada motorumun motor kısmınakı çelik gibi görünen yerleri dökülüyor ve mika görünümlü şeyler cıkıor altından ne yapmalıyım eksozlardaki küfler çok fazla nasıl temizleyebilirim ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkedeşler 500 km ..1000 km yada 6 bin km biraz az 10 bin km üzerinde yol yapan arkadaşların yorumları ne yani motoru 10 binin üzerinde olan iki üç yıllık mondialler ne durumda sorun çıkarıyomu
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
bu arada motorumun motor kısmınakı çelik gibi görünen yerleri dökülüyor ve mika görünümlü şeyler cıkıor altından ne yapmalıyım eksozlardaki küfler çok fazla nasıl temizleyebilirim ?

Ben eksozları Siyaha Boyamayı Düşünüyorum Bendede karıncalanma başladı
nerede o mika gibi kısımlar?


arkedeşler 500 km ..1000 km yada 6 bin km biraz az 10 bin km üzerinde yol yapan arkadaşların yorumları ne yani motoru 10 binin üzerinde olan iki üç yıllık mondialler ne durumda sorun çıkarıyomu


16500 de motorum değişen parçaları <Aynalar - Debriyaj balatası - Dün Arka cant tellerinin tamamı - Debriyaj teli - Arka teker takozları - Arka teker bilyaları - Gecen sene Orig li Zincir takmıştım ve Hatalı montajdan dolayı mondial tarafından bir adet sübab ama garantili olsun diye 4 süpabıda değiştirdiler - 2 seferde Buji >
Budur benim Motordaki değişiklikler.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Benim canavar 15300 km de gaz teli-debriyaj teli bir iki sefer de ampüller hariç değişeni yok. İlk günkü gibi şıkır şıkır Maaşallah.:cherry:
 
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
8
slm arkadaşlar pek tanışma fırsatı olmadı sizinle internet sorunum vardı çok şükür çözdüm ben 250 mçt yi ikinci el aldım ama sıfır gibi 1200 km deydi çizik dahi yok. ehliyete yazıldım sertifikayı aldım ehliyeti de alırım bu ay inşalah
daha yeni yeni motorun keyfini anlamaya başladım. tabi bide havalardan sıcak güneşli zamanlarda çok daha güzel .
ankaradayım ve bi gene 250 mct li birde suzuki 1100 ük motoru olan arkadaşım var bide tabi sizler
motor merakı bende çoşkun abi dedigim suzuki sahibiyle tanışmamla başladı 10 ay önce felan aradabi arkasına atlayıp dolaşıyordum
birgün dene istersen dedi sürebilirmisin oturdum tabi bisiklet tecrübesi ve araba şöförlüvar bende ikisini karıştır olur dedi . motorun üstüne oturup bi kavramasına baktım 3 5 metre gittim arkadaş yolun sonunu gösterdi git dedi
bi baktım gelirken işaret etti dolaşta gel arkadan diye neyse
inince sen bunukullandın motor sürersin sanada alalım dedi
böyle başladı benim merak
ama benim tek begendigim motor şekli chooper oldugu için ve en uygunu da buydu 250 mct aldım 250 ytl bocu kaldı inşallah hepinizle birgün karşılaşma imkanım olur . selamlar
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
merhaba arkadaşlar bu krank mili ne kadar benim krank mili yamulmuş diye sürekli yağ kaçiriyo diyorlar ne kadara bunu halledebiliriz kabataslak bi fiyat bilen varsa acil yardimci olabilirmii
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
merhaba arkadaşlar bu krank mili ne kadar benim krank mili yamulmuş diye sürekli yağ kaçiriyo diyorlar ne kadara bunu halledebiliriz kabataslak bi fiyat bilen varsa acil yardimci olabilirmii

Dostum motordan çok anlamam ama bizim motorlardaki yağ kaçırması genelde keçe kaynaklı oluyor.Krank mili yamulması ilk defa duydum. Öyle birşey olsa zaten giderken farkedersin diye düşünüyorum.Bence o işte bir iş var.

http://www.bilgiustam.com/krank-mili-nedir-nasil-calisir/

slm arkadaşlar pek tanışma fırsatı olmadı sizinle internet sorunum vardı çok şükür çözdüm ben 250 mçt yi ikinci el aldım ama sıfır gibi 1200 km deydi çizik dahi yok. ehliyete yazıldım sertifikayı aldım ehliyeti de alırım bu ay inşalah
daha yeni yeni motorun keyfini anlamaya başladım. tabi bide havalardan sıcak güneşli zamanlarda çok daha güzel .
ankaradayım ve bi gene 250 mct li birde suzuki 1100 ük motoru olan arkadaşım var bide tabi sizler
motor merakı bende çoşkun abi dedigim suzuki sahibiyle tanışmamla başladı 10 ay önce felan aradabi arkasına atlayıp dolaşıyordum
birgün dene istersen dedi sürebilirmisin oturdum tabi bisiklet tecrübesi ve araba şöförlüvar bende ikisini karıştır olur dedi . motorun üstüne oturup bi kavramasına baktım 3 5 metre gittim arkadaş yolun sonunu gösterdi git dedi
bi baktım gelirken işaret etti dolaşta gel arkadan diye neyse
inince sen bunukullandın motor sürersin sanada alalım dedi
böyle başladı benim merak
ama benim tek begendigim motor şekli chooper oldugu için ve en uygunu da buydu 250 mct aldım 250 ytl bocu kaldı inşallah hepinizle birgün karşılaşma imkanım olur . selamlar

Ahmet motorun hayırlı olsun. Keyfili bir makina güle güle kazasız belasız sürüşler dilerim.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
merhaba arkadaşlar bu krank mili ne kadar benim krank mili yamulmuş diye sürekli yağ kaçiriyo diyorlar ne kadara bunu halledebiliriz kabataslak bi fiyat bilen varsa acil yardimci olabilirmii

Dostum krank yamuk olsa motorun sesi değişir ses yapar hatta kilitler motoru. Yağ kaçağı keçeden olabilir.

arkedeşler 500 km ..1000 km yada 6 bin km biraz az 10 bin km üzerinde yol yapan arkadaşların yorumları ne yani motoru 10 binin üzerinde olan iki üç yıllık mondialler ne durumda sorun çıkarıyomu


Kardeşim ben 26700 cşvarlarındayım 13000 km de dandik zinciri fazla germemden dolayı dişli rulmanını kırdım. rulman değişti. Periyodik bakımlarda yağ değişti. 3 takım debriyaj balatası değiştirdim. oringli zincir değişti. 25000 km de de 2. vites dişlisi kırıldı. onu değiştirdim birde ön dişli. Onun dışındaki değişikliklerimin hepsi şahsi ve keyfi idi.
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
arbetus gezi yapcakmısnız buraya dogru yoksa boşuna beklemeyimmi ?

D:\Mtr\erk chooper.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
Ben çok dertliyim arkadaşlar

2 yılı aşkındır 250 mct bende ve ben değişen parçaları sizinle paylaşayım dedim aslında bunların hepsini ayrı ayrı zamanlarda aldım yaptırdım motor toplatma hariç kışın başlarında motor indirteyim bir bakım yaptırayım dedim aslında sadece yağ tapasının olduğu yerde çatlak vardı onun için motor inmişti ama aynen şöle oldu.

*Motor indi yağ tapasının olduğu yerdeki çatlak kaynak oldu.
*vites hilallerinin takımı değişti vites bazen geçmekte güçlük çekiyodu halen güçlük çekio.
*motor toplanırken alınan takım contaları
*1 çift buji
*manifolt lastiği 1 takım
*karburatör lastiği komple filtre kutusuyla beraber.
*karburatör motoru topladıktan sora garip gurip çalıştı karburatör değişti aman servisten almayı düşünmeyin piyasada yan sanayisini buldum 150 tl ye
*yan mikelaj aksamı serviste iken hasar görmüş galiba yapıştırmışlar kırıldı yada kırıktı 1 takım mikelaj aksam komple
*benzin musluğu
*1 takım debriyaj balatası
*2 litre yağ
ufak tefek değişenlerini yazmıyorum ayıp olurmu bilmem en sonunda hah şimdi oldu yehuuu gidio güzel çalıştı derken bu seferde yolda bırakmaları başladı:queen:
şimdi bu kadar masraf ettim satmak istemiyorum die düşündüm sora lanet olsun satiim kurtuliim die düşünüyorum ne yapacaamıda bilemiyorum arkadaşlar açıkçası yukarıda yazdıklarımı zaten toplasak 2. el aynı model bi tane alırdım die düşündüm
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
2 yılı aşkındır 250 mct bende ve ben değişen parçaları sizinle paylaşayım dedim aslında bunların hepsini ayrı ayrı zamanlarda aldım yaptırdım motor toplatma hariç kışın başlarında motor indirteyim bir bakım yaptırayım dedim aslında sadece yağ tapasının olduğu yerde çatlak vardı onun için motor inmişti ama aynen şöle oldu.

*Motor indi yağ tapasının olduğu yerdeki çatlak kaynak oldu.
*vites hilallerinin takımı değişti vites bazen geçmekte güçlük çekiyodu halen güçlük çekio.
*motor toplanırken alınan takım contaları
*1 çift buji
*manifolt lastiği 1 takım
*karburatör lastiği komple filtre kutusuyla beraber.
*karburatör motoru topladıktan sora garip gurip çalıştı karburatör değişti aman servisten almayı düşünmeyin piyasada yan sanayisini buldum 150 tl ye
*yan mikelaj aksamı serviste iken hasar görmüş galiba yapıştırmışlar kırıldı yada kırıktı 1 takım mikelaj aksam komple
*benzin musluğu
*1 takım debriyaj balatası
*2 litre yağ
ufak tefek değişenlerini yazmıyorum ayıp olurmu bilmem en sonunda hah şimdi oldu yehuuu gidio güzel çalıştı derken bu seferde yolda bırakmaları başladı:queen:
şimdi bu kadar masraf ettim satmak istemiyorum die düşündüm sora lanet olsun satiim kurtuliim die düşünüyorum ne yapacaamıda bilemiyorum arkadaşlar açıkçası yukarıda yazdıklarımı zaten toplasak 2. el aynı model bi tane alırdım die düşündüm


dosdum ben senin yaptıklarının 2 - 3 kat masraf yaptım toplam 3 milyar ama hala daha performans vermiyor bende satmaya çalıştım bi ara alıcısını bulamadım ama şimdi karar verdim toplayacam motor sıfır büyün parcaları şimdi zırıltı var vites ayaklığı sallanıyor zincir takozlar değişecek ve az bi genel ufak tefek bakım motor çok iyi olacak :):) anlıcan satma motor yavaş yavaş düzelir yeterki bak gerekirse burda paylaş çok yardımçı olurlar iyi günler...

kardeşim bi sakin ol bekle :) haber vericez sana. :queen:

tamam abicik :) bu arad ben buraya nasıl fotograf eklıcem bi anlatırmısın?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
74
offfffff offffffff

işte sorunda bu :pr: o kadar masraf ediosun ama eline geçen bu birde benim oraya yazmadığım malzemelerde var sonradan aklıma geldin zincir ve dişli grubu da değişti ve en son bu pazar 190 km lik yola gittim vites tarafı fırladı valla billa poşet bağladım başka modellere baktım ama maddi yönden beni fecii sarsıo ve sarstı neyse millet boğmayım sizi sorunlarımla görüşürüs.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bahsettikelrinizin hepsi tamirci kaynaklı. Sorun gelena rkadşlara benim akdar hayvani kullanan var mı ? buna rağmen 27000 e yaklaştım. TAmam benimde mekanik sorunlarım oldu ama toplatıtktan sorna gazı açıp marmarise gittim. Bu sene bolu var altınoluk var Ereğli var Kastamonu var. Bakalım nere giderse aklımız.

 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Arkadaşlar aynı motordan bahsediyoruz değil mi? Benim motora bir benzin bir yağ koyuyorum.En son 6 ay önce yıkadım :) Halen temiz. 13000 km oldu. Yarış motoru değil sonuçta nasıl bir performans bekleniyor bilemiyorum.3000 liralık nasıl bir masraf olur ben anlayamadım. Aksesuar olarak sadece koruma demirine ihtiyacı var.O da 50-60 liradır.GPS falan kullanmak niyetinde değilseniz tabiki...

Toplam 300-400 lira harcamışımdır.O da buji,arka stop,koruma demiri,eletronik ateşleme,yağ,yıkama. Benzini saymıyorum tabiki.:)

Gezi konusundaki fikrim.Bu hafta değilde sonraki hafta yapılması olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst