- Katılım
- 8 Eki 2008
- Mesajlar
- 94
slm arkadaşlar benim macit 3 aydır garajda yatıyordu dün çalıştırmak istedim çalışmadı bende aküyü şarza verdim bugün bastım bastım çalışmadı nasıl çalıştıracam cikle falan da fayda etmedi bende marşa fazla yüklenmek istemedim bilgisi olanlardan yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
benimkide ilk çalıştırmada ugraştıryor , cikleyi sonuna kadar çekip , hiç gaz vermeden epey marş basmak gerekiyor.arada bir stop ediyor. motor ısınına kadar tırmalamak gerekiyor.
Bugün itibarı ile ehliyeti cebimize koyduk.
Son düzenleme: