- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 950
karbüratörde su ya da pislik var tecrübeyle sabittir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
arkadaşlar elimde olmayan nedenlerden dolayı motorum 1 aydır arızalı olarak yatıyodu.bu vesileyle honda servisini biraz arastırma fırsatım oldu ve pekte iyi şeyler duyduğumu söyleyemicem.sorduğum arkadaşlar bana motosiklete yıllarını vermiş bi abiden söz ettiler ve motorumu dün o abiye götürme sansım oldu.motorun derdini 2 dk da anladı sorun hava filtresindeymiş.temizlediler bakımını yaptılar.
artık motoruma kavustum--mutluyum![]()