- Katılım
- 23 Ara 2008
- Mesajlar
- 70
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar.13000 km de cbr 125 im var.yaklasik bir hafta önce yolda seyrederken biraz yüksek devirlerde 3. ve 4. vitesleri gectikten sonra 5. vitese attım.yaklasık 500 metre gittikten sonra motor birden yavaşlamaya başladı.(sanki benzin biter gibi)motorun stop edeceğini anladım ve gazı kesmeden motoru durdurdum.motor boğuk calısıyordu.1. viteste motoru kaldrdım 2 ye attım çekmedi bende bıraktım motor stop etti ve birdaha çalışmadı.Motosiklet tamircisi olan bi arkadaşıma evde gösterdim buji ve karbiratöre baktı yakıtta ve elektrikte sorun yok gibi görünüyor dedi.
motoru servise götüreceğim. arkadaşlar başına böyle bişey gelen veya bilen varsa arıza nerdedir ve ne kadara patlar bana yardımcı olursanız sevinirim...
motoru servise götüreceğim. arkadaşlar başına böyle bişey gelen veya bilen varsa arıza nerdedir ve ne kadara patlar bana yardımcı olursanız sevinirim...