cbr 125 yolda bıraktı..!!

Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
merhaba arkadaşlar.13000 km de cbr 125 im var.yaklasik bir hafta önce yolda seyrederken biraz yüksek devirlerde 3. ve 4. vitesleri gectikten sonra 5. vitese attım.yaklasık 500 metre gittikten sonra motor birden yavaşlamaya başladı.(sanki benzin biter gibi)motorun stop edeceğini anladım ve gazı kesmeden motoru durdurdum.motor boğuk calısıyordu.1. viteste motoru kaldrdım 2 ye attım çekmedi bende bıraktım motor stop etti ve birdaha çalışmadı.Motosiklet tamircisi olan bi arkadaşıma evde gösterdim buji ve karbiratöre baktı yakıtta ve elektrikte sorun yok gibi görünüyor dedi.

motoru servise götüreceğim. arkadaşlar başına böyle bişey gelen veya bilen varsa arıza nerdedir ve ne kadara patlar bana yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
biraz yuksek devirden kastin kac?
11500 12000 civarimi..
gerci arkadasina gostermisssin motorda ciddi bisi olsa(motor kitleme vs gbi) farkederdi heralde,bakimlari tammi yetkli servistemi yapildi yoksa x ustanin yanindami?
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
10000 d/d yi gecmedim.bakımlarında bazen gecikmeler olabiliyo ama aksatmadım sadece zaman uymuyo. tanıdığım güvenilir bi ustaya yaptırıyorum.servisine cok nadir giderim önemli bişey olursa
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hmm
yagsiz kalmis ihtimalini dusundum ama bogukta olsa calismasi bunu da engelliyor..
pis yakittan dolayi karburatore pislik kacmis olabilir,bence yarin servisin yolunu tut..gunduz gozuyle iyice bi bakilsin..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Yukarda bahsedilenlere ek olarak hava hortumlarından biri boğum yaptığı için motor boğuluyor olabilir.Servisten çıktıktan sonra benim de başıma gelmişti.Böyle olup olmadığını anlamak için motor stop ettikten sonra depo kapağını açıp çalıştırmayı dene motoru.
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
motorum yağını sık sık kontrol ederim o gün binmeden öncede kontrol etmiştim zaten.Elektriktede sorun yok gibi çünkü buji ateşliyo...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bende pislikten şüpheleniyorum.ciddi bişy olacağını sanmıyorum
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
benzin ibresi son çeyreği gösteriyor yani benzin var ve benzini dibine kadar harcadığımda bile yapmamıstı böyle bişey.bu pislik olabilme ihtimaline göre benim uygulayabileceğim bişey varmı pisliği bulup temizlesem nerde nasıl arıyacam??
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim başka bi motorumun başına gelmişti,arızalandı diye götürdüm çalışmıyor dedimusta sen bırak ben bi bakıyım sen 1-2 saat sonra gel dedi,gittim baktım sapa sağlam çalışıyo ne oldu dedim,filtrlerini karbiratörü temizledik düzeldi dedi.. 5liraya yaptı saolsun

sen hiç elleme motoru arkadaşım servisine götür yada kendi ustana o halleder.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
en kısa sürede servise götürecem umarım önemli bişey yoktur pahalıya patlamaz malum öğrencilik hali.

yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim arkadaşlar...:)
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
481
benimde basima gelmisti ayni sorun motor kendilinden stop etmisti sebebi karburator yapmisti onuda temizledikten sonra tikir tikir calismaya dvm etti!!
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
hava filtresini temizlerimde karbiratör zor, karmasık gibi görünüyo.en iyisi hiç bişeye dokunmadan servise götürmek.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Birde yakıt filtrene baktır o kirliyse onu değiştir onu değiştirmesi kolay
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
50
merhaba arkadaşlar.13000 km de cbr 125 im var.yaklasik bir hafta önce yolda seyrederken biraz yüksek devirlerde 3. ve 4. vitesleri gectikten sonra 5. vitese attım.yaklasık 500 metre gittikten sonra motor birden yavaşlamaya başladı.(sanki benzin biter gibi)motorun stop edeceğini anladım ve gazı kesmeden motoru durdurdum.motor boğuk calısıyordu.1. viteste motoru kaldrdım 2 ye attım çekmedi bende bıraktım motor stop etti ve birdaha çalışmadı.Motosiklet tamircisi olan bi arkadaşıma evde gösterdim buji ve karbiratöre baktı yakıtta ve elektrikte sorun yok gibi görünüyor dedi.

motoru servise götüreceğim. arkadaşlar başına böyle bişey gelen veya bilen varsa arıza nerdedir ve ne kadara patlar bana yardımcı olursanız sevinirim...

BENZIN SEVIYESI AZKEN HEP YAPIYOR BENDE

BENZINI GENELDE DOLU TUT YOLA DEVAM SONRA

AMA SEN YINEDE BENCE GOTUR BI SERVISE BAKTIR
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.13000 km de cbr 125 im var.yaklasik bir hafta önce yolda seyrederken biraz yüksek devirlerde 3. ve 4. vitesleri gectikten sonra 5. vitese attım.yaklasık 500 metre gittikten sonra motor birden yavaşlamaya başladı.(sanki benzin biter gibi)motorun stop edeceğini anladım ve gazı kesmeden motoru durdurdum.motor boğuk calısıyordu.1. viteste motoru kaldrdım 2 ye attım çekmedi bende bıraktım motor stop etti ve birdaha çalışmadı.Motosiklet tamircisi olan bi arkadaşıma evde gösterdim buji ve karbiratöre baktı yakıtta ve elektrikte sorun yok gibi görünüyor dedi.

motoru servise götüreceğim. arkadaşlar başına böyle bişey gelen veya bilen varsa arıza nerdedir ve ne kadara patlar bana yardımcı olursanız sevinirim...

aynı olay bir arkadaşın hyo 250'sinde oldu .. sorun bujideymiş bujiler gevşemiş.tabi aynısı olmayabilir ama istersen bujisine bir bak derim ben..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst