cbr 125 yolda bıraktı..!!

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
karbüratörde su ya da pislik var tecrübeyle sabittir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Depoya şeker türü bişiler atmış olsa olanacağını pek kestirmiyorum cünkü onların depolarını her motor gibi anahtarlı biraz saçma yaklaşım oldu.
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
arkadaşlar elimde olmayan nedenlerden dolayı motorum 1 aydır arızalı olarak yatıyodu.bu vesileyle honda servisini biraz arastırma fırsatım oldu ve pekte iyi şeyler duyduğumu söyleyemicem.sorduğum arkadaşlar bana motosiklete yıllarını vermiş bi abiden söz ettiler ve motorumu dün o abiye götürme sansım oldu.motorun derdini 2 dk da anladı sorun hava filtresindeymiş.temizlediler bakımını yaptılar.
artık motoruma kavustum--mutluyum:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
keşke kendın temızlemeyı deneseydın,
en kolay işlerden biridir fıltre temızlıgı,

neyse Şansın Bol Olsun,
Allah Bir Daha Yolda Kalmayı Nasıp Etmesın...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
arkadaşlar elimde olmayan nedenlerden dolayı motorum 1 aydır arızalı olarak yatıyodu.bu vesileyle honda servisini biraz arastırma fırsatım oldu ve pekte iyi şeyler duyduğumu söyleyemicem.sorduğum arkadaşlar bana motosiklete yıllarını vermiş bi abiden söz ettiler ve motorumu dün o abiye götürme sansım oldu.motorun derdini 2 dk da anladı sorun hava filtresindeymiş.temizlediler bakımını yaptılar.
artık motoruma kavustum--mutluyum:)

Bakımlarını tanıdıgın bi ustaya haptırdıgını soylemişdin. Bence o ustanı degiştir derim. Adam hiş hava filitresini temizlememiş. Daha 10.000 küsürde motorun başına bunlar geliyorsa bakımsızlıktan geliyor muş demekki... Sadece benzin koy gazla. Olay sedece b degil... Motoruna iyi bakmalısın ki yolda bırakmasın... Kazasız sürücler dilerim
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
benzin filtresini üslemiştim böyle bi durum banada olmustu üfleyince geri düzelmişti denemekte fayda var :)
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
146
elektrik yada beyindendir.Motorunu fazla sıkıştırma derim.Ateşleme avansını ve eksantrik ayarına baktır.bozulması nadir şeyler ama bozulabilir.Mesela benim motor son gazda tekliyordu sorun beyindeymiş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst