- Katılım
- 15 Ocak 2009
- Mesajlar
- 491
- Motosikleti
- STRS 765
çin malları iyi degildir hernekadar zaman zaman bunun aksini idda edenler olsada.. forumda bukonuda acılmıs yüzlerce konu vardır iyimi kötümünün cevabı acık secik ortadadır.... ayrıca bakarsan iyi olur diil,bakarsan sadece bir yıgın para harcatır satarkende harcadıgının onda birini geri alamazssın buda tartısılmaz bir gercektir.