[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
walla konusmalarından sonra sen artcı olma :D benım motoru kullan ben olurum :D + sarı kımkı

Motorun markası modeli ne neyi kullancaz :)
ama yazık olmasın sonra motoruna :p
Sarıya gelince hayatındaki özel gün olucak tanışacağın gün keşke.. keşke hiç gelmeseydim geziye diyebilirsin.. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2oo7 kanuni racer
belki sizde keske bunla tanısmasaydık dersınız belli olmaz :D
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yeni konu acıorum haydı istanbul mt ayakta olan herkez kokoreccıye :p:p



1tencere extremaya gerısı 1er tane bize :p

bu saatte kokoreçmi yenir be nohutlu pilav desen neyse :cherry:
adaletli dedik yok öle bi tencere extramoya bi tabaga bi bana :queen:

Sarı ile ben alırız..
Ben artçı olurum taşırım merak etme :cat:



Sen zahmet etme çağla ben taşırım sarı ile beraber :p

aaa olurmu hiç ex misafirsiniz siz yorarmıyım hiç sizi ben taşırım :queen:

Motorun markası modeli ne neyi kullancaz :)
ama yazık olmasın sonra motoruna :p
Sarıya gelince hayatındaki özel gün olucak tanışacağın gün keşke.. keşke hiç gelmeseydim geziye diyebilirsin.. :queen:

sarıyı bi tanıyan bi tanımayan pişman :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok onu alma şu slr 150 ne :p

slr 150 benım vazgecılmez scooterım xenonlu falan :queen::queen:

sarıyı bi tanıyan bi tanımayan pişman :queen:

her turlü pişman olacaksak tanıyalım bari :queen::queen:

bu saatte kokoreçmi yenir be nohutlu pilav desen neyse :cherry:
adaletli dedik yok öle bi tencere extramoya bi tabaga bi bana :queen:
:queen:

ooo bı tabaga bı sana :queen: bu forum dolma krzıne gırmıs olmadı bimde hazır satılıo :queen::queen:

bu arada nohutlu pılav aksam aksam gıtmez yaa :D ya sarıyere falan gıtcez balık yıcess yada kokorec yada işkembe(lafın gelişi ben mercımek ıcıorum) :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Günaydın millet ....Yeni bir gün ,yeni bir başlangıç ,yeni bir umut ,yeni bir iş günü ,dışarıda kelebekler uçuşmuyor daha kuşlar cıvıldaşmıyor daha :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
115
11 12 nisanda da sınav varmış yaw işallah benimki 11 ine gelirde katıla bilirim inşallah:silent::pale:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst