Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sarı ile ben alırız..
Ben artçı olurum taşırım merak etme :cat:
walla konusmalarından sonra sen artcı olma
Sarı ile ben alırız..
Ben artçı olurum taşırım merak etme :cat:
Sarı ile ben alırız..
Ben artçı olurum taşırım merak etme :cat:
Sarı ile ben alırız..
Ben artçı olurum taşırım merak etme :cat:
Sen zahmet etme çağla ben taşırım sarı ile beraber![]()
walla konusmalarından sonra sen artcı olmabenım motoru kullan ben olurum
+ sarı kımkı
2oo7 kanuni racer
belki sizde keske bunla tanısmasaydık dersınız belli olmaz![]()
yeni konu acıorum haydı istanbul mt ayakta olan herkez kokoreccıye
1tencere extremaya gerısı 1er tane bize![]()
Sarı ile ben alırız..
Ben artçı olurum taşırım merak etme :cat:
Sen zahmet etme çağla ben taşırım sarı ile beraber![]()
Motorun markası modeli ne neyi kullancaz
ama yazık olmasın sonra motoruna
Sarıya gelince hayatındaki özel gün olucak tanışacağın gün keşke.. keşke hiç gelmeseydim geziye diyebilirsin.. :queen:
Yok onu alma şu slr 150 ne![]()
sarıyı bi tanıyan bi tanımayan pişman :queen:
bu saatte kokoreçmi yenir be nohutlu pilav desen neyse :cherry:
adaletli dedik yok öle bi tencere extramoya bi tabaga bi bana :queen:
:queen:
günaydın işaretle ozman arkadaşım![]()
11 12 nisanda da sınav varmış yaw işallah benimki 11 ine gelirde katıla bilirim inşallah:silent:ale:
Burçin nasıl oldun hazırmısın birinci köprüden geçmeye nasıl olsa ikinci köprüye alıştın:mrgreen:
inşallah:cat:
günaydın![]()
2.köprü tamam ama 1.köprü hayırr:
r:
r:
r:
r:
gunaydin 4 teker delisi
alisirsin anam alisirsin![]()
2.köprü tamam ama 1.köprü hayırr:
r:
r:
r:
r: