- Katılım
- 23 Ocak 2009
- Mesajlar
- 944
bak şimdi sen bize güvenmiyomusun :bounce:
kesinlikle çok güzel bir gündü![]()
güveniyorumda sagınız solunuz bellimi sizin
bak şimdi sen bize güvenmiyomusun :bounce:
kesinlikle çok güzel bir gündü![]()
selamımı söle sen o emrah şahsiyetine :bounce:
valla çağla ablacımm nerdeyse senin bu gezi önceden olucaktı bugün tereddütte kaldık gidelimmi diee ama iyiki sonraya bıraktıkk
güveniyorumda sagınız solunuz bellimi sizin![]()
O da sana selam sölüyo msn aççakmışın öyle diyo emraa
sabredin azıcık
dogru diyosun bi orda bi burdayız
babaçideyim şimdi. eve gidince açıcam msn yi :cat:
denizanasııı evine git yeterbe sabah işe gitçen![]()
tamam çağla bak sarı benı getırcekmiş ama ilknurun haberi yok
Sonra kaçırmayalım hediyeyi
gelsemmi gelmesemmi size belliolmuyor arkadaş sabah bi yer gidiyoruz akşam istanbulun öbür ucundayız ya![]()
Abi sizin farkınız bu e ne güzel işte dolu dolu yaşanan hayat bu olsa gerek:cat::cat::cat:
gelsemmi gelmesemmi size belliolmuyor arkadaş sabah bi yer gidiyoruz akşam istanbulun öbür ucundayız ya![]()
hayırlı olsun stoneofdeath :rendeer:
açık rüşvetmi istiyonuz yaniyaparım dersem yalan olur valla sarı :cherry:
:rendeer:
tesekurleeeeeerrrrr :cherry::cherry::queen:
tamam hadı anneme yaptırırım benama nerde tasıcam
![]()
hos geldııııııın![]()
herkese slm bende geldim (=
dünden sonra halen bir yorgunluk var gözünü sevim ss makinanın o kadar alışmışımki
herkese slm bende geldim (=
dünden sonra halen bir yorgunluk var gözünü sevim ss makinanın o kadar alışmışımki