[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bi tarih. havalar güzel olursa gelirim... ne tarafta bu bahsediln yer kaç km?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah bizimle olursun arkadaşım :rendeer:

inş walla ruhsatı falan ustume aldım vergı borcu falan varmıs 2senedır yatıo dıe onları falan bıtırdım 1.5mılyarım kaldı :D onlarıda hallederım bu hafta 12sıne kadar %90 sızınleyım artık tanısalım :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Sağol arkadaşım ölmedim çok şükür :p olan birşey varsa o da güzel bir ders oldu :wiinkk: Çok teşekkür ederim ilgin ve alakana:rendeer:

hayırdır kevin geçmiş olsun :pale:

güzel bi tarih. havalar güzel olursa gelirim... ne tarafta bu bahsediln yer kaç km?

inşallah arkadaşım senide yanımızda görmekten mutluluk duyarım :rendeer:

inş walla ruhsatı falan ustume aldım vergı borcu falan varmıs 2senedır yatıo dıe onları falan bıtırdım 1.5mılyarım kaldı :D onlarıda hallederım bu hafta 12sıne kadar %90 sızınleyım artık tanısalım :)

hayırlı olsun stoneofdeath :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
commutercilerin sayisinda pek bi artiş göremedim:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
commutercilerin sayisinda pek bi artiş göremedim:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

valla ben bilmem annem ve ben işe girelim direkt alıyoruz cbf i bugün o foto ve videoları görünce annem de birdahaki buluşmada yani enyakın pazar günü fuar buluşmasında benimle geleceğini söyledi ve cbf i gösterdiğimde beğendiğini yüz ifadesinden anladım :D mutluyum :bounce::queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
valla ben bilmem annem ve ben işe girelim direkt alıyoruz cbf i bugün o foto ve videoları görünce annem de birdahaki buluşmada yani enyakın pazar günü fuar buluşmasında benimle geleceğini söyledi ve cbf i gösterdiğimde beğendiğini yüz ifadesinden anladım :D mutluyum :bounce::queen:

İnşallah gönlündeki motosikleti alıp güle güle binersin.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Sarma yaparsan geliriz cadı ama bu sefer 1 tane sarmaya tav olmayız

açık rüşvetmi istiyonuz yani :p yaparım dersem yalan olur valla sarı :cherry:

Vay İyi akşamlar tatlı cadı:rendeer:

iyi akşamlar korkut nasılsın?

commutercilerin sayisinda pek bi artiş göremedim:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

sedatcım biraz sabret zaman çok :wiinkk:

valla ben bilmem annem ve ben işe girelim direkt alıyoruz cbf i bugün o foto ve videoları görünce annem de birdahaki buluşmada yani enyakın pazar günü fuar buluşmasında benimle geleceğini söyledi ve cbf i gösterdiğimde beğendiğini yüz ifadesinden anladım :D mutluyum :bounce::queen:

bu çok güzel bir haber caner annenin ellerinden öpüyorum :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
114
Biz de emrahla cafedeyız dusunuyoduk gelsek mı acaba diye :)
mademki sarma yokmuş gelmeyelim o zaman
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ya ben inönü stadının oraya gelmesem zaten benim yolumun üstünden gececek siniz 4.levent metrosu yada sabancının ikizlerinin orasında beklesem olmammmıııı.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Biz de emrahla cafedeyız dusunuyoduk gelsek mı acaba diye :)
mademki sarma yokmuş gelmeyelim o zaman

selamımı söle sen o emrah şahsiyetine :bounce:

ya ben inönü stadının oraya gelmesem zaten benim yolumun üstünden gececek siniz 4.levent metrosu yada sabancının ikizlerinin orasında beklesem olmammmıııı.

elbette olur nasıl istersen zaman çok daha o zamana kadar tekrar konuşuruz bu konuyu :wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
valla çağla ablacımm nerdeyse senin bu gezi önceden olucaktı bugün tereddütte kaldık gidelimmi diee ama iyiki sonraya bıraktıkk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst