bu lafın üstüne gelmezdim ama çağlanın hatırı büyük,bende geliyorum kısmetse yeni mmotorumla,tebi motor mişi yatarsa yalan olurişde buduurrr gelmeyen fenerli olsun
avrupa yakası için inönü stadı karşısı demişsiniz.bahsettiğiniz yer dolmabahçe çay bahçesi mi oluyor?ayrıca bir hafta öncesi yani 05.04.2009da galeria otoparkında motosiklet pazarı kurulacakmış.2 hafta üstüste pazar izinli olursam bu geziye de katılırım.
bu lafın üstüne gelmezdim ama çağlanın hatırı büyük,bende geliyorum kısmetse yeni mmotorumla,tebi motor mişi yatarsa yalan olur![]()
aynen çay bahçesinin yanındaki boşluk oluyor C.bayramında toplandığımız yeri herkesler bilir sanırım
teşekkür ederim.dediğim gibi kısmetse ve iznimi ayarlayabilirsem oradayım.
ümmet abi ayıpsın sen hep fenerli kal![]()
yoksa KÖRFEZ den 1 e1 petrol çıkınca kimle atışacaz
:queen::queen::queen::queen::queen:
çağla varsa ben gelmem...hıh
bu arada burayı biliyorum güzel yer![]()
bu lafın üstüne gelmezdim ama çağlanın hatırı büyük,bende geliyorum kısmetse yeni mmotorumla,tebi motor mişi yatarsa yalan olur![]()
teşekkür ederim.dediğim gibi kısmetse ve iznimi ayarlayabilirsem oradayım.
gürkan çalışıyo dükkanda değil pazartesi ye kadar izinli yani![]()
yarın çalışıcak yani siteye giremiycek![]()
aynnen ole yamur yoksa bende varım
15gune motor gelıyor sızınle bı yere gıtmek baya bi zevklı olucak herhalde ıns bı sorun bı problem vs cıkmassa ki cıkmazbende ordayım
![]()
aslında herkez bırbırını tanıyor bende sızlerle tanışmak için gelmek isterım herhalde fıransız kalmayız garipçe cok güzel bir yer oğlumla cok gitmiştik yollarda süper iyi bir gün olacağını tahmin ediyorum.
belki
güzel yermiş he
yahu arkadaşlar üniversite sınavından sonra yapsaydık
gelmeye çalışırım