[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
avrupa yakası için inönü stadı karşısı demişsiniz.bahsettiğiniz yer dolmabahçe çay bahçesi mi oluyor?ayrıca bir hafta öncesi yani 05.04.2009da galeria otoparkında motosiklet pazarı kurulacakmış.2 hafta üstüste pazar izinli olursam bu geziye de katılırım.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
avrupa yakası için inönü stadı karşısı demişsiniz.bahsettiğiniz yer dolmabahçe çay bahçesi mi oluyor?ayrıca bir hafta öncesi yani 05.04.2009da galeria otoparkında motosiklet pazarı kurulacakmış.2 hafta üstüste pazar izinli olursam bu geziye de katılırım.

aynen çay bahçesinin yanındaki boşluk oluyor C.bayramında toplandığımız yeri herkesler bilir sanırım
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
çağla varsa ben gelmem...hıh :D
bu arada burayı biliyorum güzel yer ;)

aşkolsun kalbim kırıldı :p

bu lafın üstüne gelmezdim ama çağlanın hatırı büyük,bende geliyorum kısmetse yeni mmotorumla,tebi motor mişi yatarsa yalan olur:p

eyvallah ümmet abim gelirsen çok sevinirim :rendeer:

teşekkür ederim.dediğim gibi kısmetse ve iznimi ayarlayabilirsem oradayım.

inşallah bekleriz :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15gune motor gelıyor sızınle bı yere gıtmek baya bi zevklı olucak herhalde ıns bı sorun bı problem vs cıkmassa ki cıkmaz :D bende ordayım :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
aslında herkez bırbırını tanıyor bende sızlerle tanışmak için gelmek isterım herhalde fıransız kalmayız garipçe cok güzel bir yer oğlumla cok gitmiştik yollarda süper iyi bir gün olacağını tahmin ediyorum.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
belki :p

güzel yermiş he :)

yahu arkadaşlar üniversite sınavından sonra yapsaydık :p:p

gelmeye çalışırım
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
15gune motor gelıyor sızınle bı yere gıtmek baya bi zevklı olucak herhalde ıns bı sorun bı problem vs cıkmassa ki cıkmaz :D bende ordayım :)

inşallah bizimle olursun arkadaşım :rendeer:

aslında herkez bırbırını tanıyor bende sızlerle tanışmak için gelmek isterım herhalde fıransız kalmayız garipçe cok güzel bir yer oğlumla cok gitmiştik yollarda süper iyi bir gün olacağını tahmin ediyorum.

fransızcan yoksa yandın :p seni tanımak bizide mutlu eder askon :rendeer:

belki :p

güzel yermiş he :)

yahu arkadaşlar üniversite sınavından sonra yapsaydık :p:p

gelmeye çalışırım

senin sınavı beklersek 2010 a kadar biyere gidemeyiz :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst