- Katılım
- 13 Eyl 2008
- Mesajlar
- 688
kevin başın nasıl oldu?
Umarım yağmur yağmaz gezide.
Sağol arkadaşım ölmedim çok şükür
kevin başın nasıl oldu?
Umarım yağmur yağmaz gezide.
güzel bi tarih. havalar güzel olursa gelirim... ne tarafta bu bahsediln yer kaç km?
inşallah bizimle olursun arkadaşım :rendeer:
Sağol arkadaşım ölmedim çok şükürolan birşey varsa o da güzel bir ders oldu :wiinkk: Çok teşekkür ederim ilgin ve alakana:rendeer:
güzel bi tarih. havalar güzel olursa gelirim... ne tarafta bu bahsediln yer kaç km?
inş walla ruhsatı falan ustume aldım vergı borcu falan varmıs 2senedır yatıo dıe onları falan bıtırdım 1.5mılyarım kaldıonlarıda hallederım bu hafta 12sıne kadar %90 sızınleyım artık tanısalım
![]()
commutercilerin sayisinda pek bi artiş göremedim:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
commutercilerin sayisinda pek bi artiş göremedim:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
valla ben bilmem annem ve ben işe girelim direkt alıyoruz cbf i bugün o foto ve videoları görünce annem de birdahaki buluşmada yani enyakın pazar günü fuar buluşmasında benimle geleceğini söyledi ve cbf i gösterdiğimde beğendiğini yüz ifadesinden anladımmutluyum :bounce::queen:
Sarma yaparsan geliriz cadı ama bu sefer 1 tane sarmaya tav olmayız
Vay İyi akşamlar tatlı cadı:rendeer:
commutercilerin sayisinda pek bi artiş göremedim:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
valla ben bilmem annem ve ben işe girelim direkt alıyoruz cbf i bugün o foto ve videoları görünce annem de birdahaki buluşmada yani enyakın pazar günü fuar buluşmasında benimle geleceğini söyledi ve cbf i gösterdiğimde beğendiğini yüz ifadesinden anladımmutluyum :bounce::queen:
ya ben inönü stadının oraya gelmesem zaten benim yolumun üstünden gececek siniz 4.levent metrosu yada sabancının ikizlerinin orasında beklesem olmammmıııı.
Biz de emrahla cafedeyız dusunuyoduk gelsek mı acaba diye
mademki sarma yokmuş gelmeyelim o zaman
ya ben inönü stadının oraya gelmesem zaten benim yolumun üstünden gececek siniz 4.levent metrosu yada sabancının ikizlerinin orasında beklesem olmammmıııı.
valla mt ye güvenme kimbilir nereleren gelirler![]()
Teşekkür ederim İyiyim çok güzel bir gündü bugün.