zongshen imi aldım fazla zorlanmadım.

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
özel mesaj atmak bence daha iyi bu kadar da şeffaflık iyi değil yahu:)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Gerçi 6 aydır merak etmeyen adam niye merak etsin? :silent: Para mı çıktı yoksa tatar'a :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
kesin para çıktı yoksa 6 aydır aramayan adam neden arasın kaç para acaba???
ben de merak ettim tatarı:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ben zten geçen sene demiştim hayırlı olsun diye pronun dediği gibi hortlatmaya gerek yok,sahiden paramı çıkmış:queen:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
sevgili tatarx kardeş motorun hayırlı olsun.fazla gaz basma sakin ol:)


SORDUĞUN BİR SOruya cevap vermek istedği duydum.

motorum ikinci viteste gaz basınca bayılıyor demişsin.Bunun nedenini sana söyleyim artı hangi viteste kaç yapabileceğinide yazayım.

birinci ve ikinci viteste iken 25-30 km. araında gitmelisin.Eğer 40 yapmaya kalkarsan motorun bağırmaya başlar.Bunun nedeni ise 1 ve ikinici vitesin bayırlar için ayarlanmış olmasıdır.yani anlayacağın bir ve ikinci vitesi düz yolda kullanma. 1- 2- ve 3 at hemen gaz basmak istiyorsan.

ama istersen benim gibi direk 3'le kalk! tabi arada 1'lede kalkarsan iyi olur.


üçüncü viteste iken 60 km.'yi geçmeye başlarsan motor bağırır.dördüncü viteste iken vitesi yok sayabilirsin.

aman diyim!:cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
tararx, Zongshen'i satmış firtina110. Hayabusa almış..



zombi7fp.jpg

 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
ne diyosun !

suzuki hayabusa ha! güzeell. aman kardeşim sen onu zaptedemezsin.gönder fırtına abine!:cat:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Aradan 6 ay geçmiş. Kaplumbağa olsa varır bu zamana kadar evine... :p Tabi kamlumbağanın evi sırtında :queen:

Niye mi iğrenç espiri yapıyorum. HORTLATMAYIN BAŞLIĞI DİYEEEEEEE :queen:

ylmzzz, önce ben gördüm :farao:


vardım zaten eve prometheus:)

kesin para çıktı yoksa 6 aydır aramayan adam neden arasın kaç para acaba???
ben de merak ettim tatarı:queen:


nerdee o zaman hayabusa alırdım..


bayağı bir nostalji oldu arkadaşlar merak edenlere söyleyim o ilk motorumdu onu kazada pert ettim plakası falanda yoktu emniyet parkında emekliye ayrıldı.yiğit motordu...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst