Aradan 6 ay geçmiş. Kaplumbağa olsa varır bu zamana kadar evine...Tabi kamlumbağanın evi sırtında :queen:
Niye mi iğrenç espiri yapıyorum. HORTLATMAYIN BAŞLIĞI DİYEEEEEEE :queen:
ylmzzz, önce ben gördüm :farao:
kesin para çıktı yoksa 6 aydır aramayan adam neden arasın kaç para acaba???
ben de merak ettim tatarı:queen: