arkadaşlar hepinize selamlar. :cherry:
motorum şu an 250km de 500 km olunca rodajı doluyor.
yalnız ben trafikte sıkıştığım zaman dyanamatıp 90 km yi falan 2 kere geçtim. :farao:
motorun genel durumu iyi yalnız viteslere tam alışamadım aslında ben alıştım da motor mesela dururken 1 e alıyorum ama alınmamış oluyor

r:
bu tür sorunlar yani bu gün araziye çıktım toprak yolda 70 km ye çıktım
sanki kayıyormuş gibi oluyor ama kaymıyor. :cat:
bu gün birkaç tümsekten geçiş yaptım motor banamısın demiyor.bu arada bu motor sürme işine bir nevi spor diyebiliriz. :bounce:
kollarım bileklerim epeydir spor yapamamaktan dolayı hamlamış durumda şu anda .
ama bunların hepsine değer.özgürlük bu arkadaşlar. :queen: :queen: :queen: