6000 tl param ve 186 boyum var ama bana göre motor yok!lütfen yardım...

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar bende mondial 125zn var ama bana çok ufak ve artık vitesli motora geçmek istiyorum.çok araştırdım ama bir türlü karar veremedim yardım edin lütfen.ben uzun yola çıkmayı seviyorum ruhumda doğa sevgiside var.sürat yapmayı pek sevmiyorum açıkcası.100km nin üzerine pek çıkmıyorum.bunun yanısıra motorumun 2 kişiyi rahat taşıması lazım çünkü kız arkadaşım arabadan ziyade motorla dolaşmak istiyor.

ben kafamda birkaç model çıkardım:derbi gpr125 naked, hyosung gt250 naked, hyosung rt125, honda cbf250, honda cbr125R, honda cbx twister.

şimdi arkadaşlar yukarda saydığım hususları ve boyumuda dikkate alarak bana ne önerirsiniz?ayrıyetten bu benim kullanacağım ilk vitesli motor olacak o yüzden vites geçiş aralıkları rahat bir motor olursa çok iyi olur. şimdiden çok sağolun.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
yanlış model için yorum yapmışım sildim ondan (=
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
aradiginiz özellik yam bir ybr 250 yi çagriştiriyor 6 bin liraya temiz ikinci el bulabilirsin bol şans
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Eğer birazda tecrüben varsa 250 cc felan baqma derim klr 650 olabilir doğa sevgim var diyosun. Ama vitesli tecrübem yok büyük makinayla başa çıkamam diyorsam bence ybr 250 veya cbf 250 uygundur.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
Eğer birazda tecrüben varsa 250 cc felan baqma derim klr 650 olabilir doğa sevgim var diyosun. Ama vitesli tecrübem yok büyük makinayla başa çıkamam diyorsam bence ybr 250 veya cbf 250 uygundur.

650 çok olur bana dostum.ama bu motordan sonra belki f 650gs ayarında bir motor olabilir.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
cbf 250 nin sıfırı üretilmiyor artık.o yüzden ybr250 al derim.ikinci el temiz bir ybr250 seni üzmez.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
boyuna gt 250 iyi gider.
yada seçeneklere er5 gs 500 üde ekleyebilirsin:wiinkk:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
evet gt250 biraz daha yüksek sanırım.ama ybr 250 derim.hoş ikiside üzmeyecek makinelerden.ama karar senin..
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
yafs hiç aklımda yoktu ybr250.ama ne biliyim sanki artçıyla uzun yol yapamaz gibi geliyor.
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
90
Uzun yol yapmak istiyorsun duruma göre iki kişide olaucak o zaman 125 cc lerden uzak dur derim daha önce

vitesli motosiklet kullanmamışsın büyük motosikletleride kontrol edemem dersen 500 üstüde sana göre degil

200 250 veya 500 cc lik bir motosiklet sana gider hız yapmayı sevmiyorsun dogayı seviyorsun o zaman

racelarada fazla bakma doga enduroyu çagrıştırıyor ama uzun yolda yapıcakmışın bunlara göre en uygun

motosiklet ybr 250 olur bence
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
race tarzı makinalar yerine cruiser önersek :) eğer şehir içi kullanmayacaksan 600 lükle bile başlayabilirsin ;)
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
Uzun yol yapmak istiyorsun duruma göre iki kişide olaucak o zaman 125 cc lerden uzak dur derim daha önce

vitesli motosiklet kullanmamışsın büyük motosikletleride kontrol edemem dersen 500 üstüde sana göre degil

200 250 veya 500 cc lik bir motosiklet sana gider hız yapmayı sevmiyorsun dogayı seviyorsun o zaman

racelarada fazla bakma doga enduroyu çagrıştırıyor ama uzun yolda yapıcakmışın bunlara göre en uygun

motosiklet ybr 250 olur bence

zaten oldum olası racerlarla aram iyi olmadı.sadece cbr125r'yi sevebildim.500cc lik motorlar acemiyi zorlamaz mı.yani ben 100km'nin üzerine pek çıkmayacağım için motor sürekli hızlanmak isteyecektir.benim derdim tork ile.çekişi iyi olsun yeter.
 
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
8
650 cc den aşağı almamanı öneririm her nekadar hız yapmayı sewmesende gücün elinin altında olması iyidir boydan yana da şanslısın hem uzun yolda artçını hemde seni memnun edicek enduro en uygunu bence suzuki dl 650 olabilir biraz bütçeni zorlarsan hiç pişman olmazsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst