Hyo 250 GT naked çok şık ve kaliteli makine dediğin fiyatta ikinci elleri.
Enduro ama o boya ve fiyata ikinci el KL500 de çok güzel olur.
evet gt250 biraz daha yüksek sanırım.ama ybr 250 derim.hoş ikiside üzmeyecek makinelerden.ama karar senin..
zaten oldum olası racerlarla aram iyi olmadı.sadece cbr125r'yi sevebildim.500cc lik motorlar acemiyi zorlamaz mı.yani ben 100km'nin üzerine pek çıkmayacağım için motor sürekli hızlanmak isteyecektir.benim derdim tork ile.çekişi iyi olsun yeter.
Uzun yolun ne kadar uzun yol olduguna baglı eger 200-300 km ye kadarsa 250cc
tercih et ama daha uzunsa su sogutmalı bi 500cc ile çok rahat edersin şehir
içinde kullanırken başlarda biraz zorlanırsın belki ama bir kaç ay içinde alışırsın ve
uzun süre kullanırsın


+Uzun yol için
+zincir yerine şaft var (uzun yo liçin ideal) saft güç aktarımlı
+artçı çok rahat eder arkada
+alayınızı çeker torklu makıne
+az yakar
+keyifle akarsın ortamlara sakin motor
+seste güzeldir haaa !!!
+fiyatıda:
-
-
-enfazla 7000 ytl en fazla temiz olanı bulursun 5500 6500 arası
:cat::cat::cat::bounce: