6000 tl param ve 186 boyum var ama bana göre motor yok!lütfen yardım...

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Hyo 250 GT naked çok şık ve kaliteli makine dediğin fiyatta ikinci elleri.

Enduro ama o boya ve fiyata ikinci el KL500 de çok güzel olur.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
Hyo 250 GT naked çok şık ve kaliteli makine dediğin fiyatta ikinci elleri.

Enduro ama o boya ve fiyata ikinci el KL500 de çok güzel olur.

500cc ve üzerine cesaret edemiyorum doğrusu.ilk vitesli motorum olacağı için çekiniyorum.bu arada bir yanlış anlaşılmaı düzelteyim.artçımla şehiriçinde gezeceğim.şehirlerarası tek olacağım.

eee bu kadar mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
kawasaki er5 veya suzuki gs500 al derim.2 kişi ancak onlarda rahat edebilirsin.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Bütçeni biraz zorlayıp 7000-8000 tl. arası 95-96 TRANSALP al sonrada dua et bana.Yazın kız arkadaşınla istediğin yere uzun yola rahat rahat gider gelirsiniz.
Haa yok ben 10.000 tl. yi zorlarım biraz üstüne çıkabilirim dersen DL 650 V STROM al o zaman.
Birde benden bir tavsiye.Tork'a önem veriyorsun sanırım.Evladiyelik sağlam ve torklu makina alacaksan V makinadan şaşma.V makinalar ömürlüktür.Sıra tipi makinaların çoğu balansörlüdür.İyi devir çevirirler,iyi uzarlar ama V makinalara göre daha az ömürlüdürler.
Örneğin Harley,Transalp,AfricaTwin.Bunlar ölmez makinalardır.Sıra tipi makinaya sahip olupta evladiyelik bir motor yoktur.sevgiler saygılar.
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Yukarıda saydıklarına göre sana en ideal motor bana göre F650 6000 tl ye çok güzel f650 ler bulabilirsin. KM si bu motorların biraz yüksek olacaktır ama 20,000 - 30,000 km bu motorlar için nerdeyse alışma süresi... Alacağın motorun şimdiden hayırlı olması dileklerimle....
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar gerçekten 500cc ve üzeri makinelerle başlamak bana biraz tehlikeli geliyor.yada bende o cesaret yok.normalde deli biriyimdir.şırnakta ufacık scooterımla heryere gidiyorum ama yalnızım.alacağım motora alışma süresinide dikkate alırsak 2 kişi riskli olur.tek başıma bineceğimi bilsem sorun değil.yinede herkese çok teşekkür ederim.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
bana kalırsa km dusuk temız er5 al derım.hem su sogutmalı hemde 500 luk.cc buyultmeyı bıraz daha gec yaparsın.ıdda edıyorum 250 lık aldıgın zaman en fazla 1 sene sonra tatmınsızlık baslar.uzun yolda belırlı km den sonra performans dusuklugu.nede olsa hava sogutmalı.tercıh senın.6-7 bınlere duzgun er5 buluruz sana
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
90
zaten oldum olası racerlarla aram iyi olmadı.sadece cbr125r'yi sevebildim.500cc lik motorlar acemiyi zorlamaz mı.yani ben 100km'nin üzerine pek çıkmayacağım için motor sürekli hızlanmak isteyecektir.benim derdim tork ile.çekişi iyi olsun yeter.

Uzun yolun ne kadar uzun yol olduguna baglı eger 200-300 km ye kadarsa 250cc

tercih et ama daha uzunsa su sogutmalı bi 500cc ile çok rahat edersin şehir

içinde kullanırken başlarda biraz zorlanırsın belki ama bir kaç ay içinde alışırsın ve

uzun süre kullanırsın
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
83
bence f650 gs al. emok eğitiminde sölemişti eğitmenimiz bir insan ne kadar iyi motor kullanırsa kullansın yeni bir motorda bildiklerinin %70 i silinir. o yüzden al f 650 gs i kullanmaya başla 650 cc olmasaına rahmen gaza verdiği tepkiler o kadar dengeli ve güzelki acemiliğini silip atıyor ve doğa kullanımı için çok başarılı bir motor.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
boyuna ve cüssene bakarak tenere al dicem ama demiyorum çok paradır o:p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Yeni başlayan ve kendini aşırı zorlamak istemeyen biri için Hyosung GT250R, CBF250, Hyosung GV250 Aquila başlangıç için tavsiye edile bilir. Söylendiği gibi küçümsenecek ve bir yış sonra yeni arayışlara itecek tür motosiklet değil bu saydıklarım.

Uzun yolun ne kadar uzun yol olduguna baglı eger 200-300 km ye kadarsa 250cc

tercih et ama daha uzunsa su sogutmalı bi 500cc ile çok rahat edersin şehir

içinde kullanırken başlarda biraz zorlanırsın belki ama bir kaç ay içinde alışırsın ve

uzun süre kullanırsın

Saçmaaa....125cc motosikletler ile tek turda 1000km ve üstü yol yapanlar var.....bırakın böyle batıl ya da kulaktan dolma ifadeleri rkadaşlar.
Ben 250cc bir Çinli ile hafta sonlarında yüzlerce km yaptım üstelik artçı ile...hiç bir şey olmadı. 110-120km hızlara da çıktım non stop 200km gittiğim çok olmuştur yazın 45 derece sıcağında, su soğutması da yoktu:bounce:
Su soğutmalı illa avantajlı diye bir kıstas ta yok! öyle olsaydı dünyada hava soğutmalı motosiklet üretilmezdi:wiinkk: üstelik üretenler de dünyanın en büyükleri :bounce:
Şehir içinde bahis'i geçen 500cc bir Naked kullanmanın neresi zor olacakmış pek anlamadım:silent: Ben DL650 ile şehir içinde cirit atıyorum ve hiç zorlamıyor beni:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence o paraya hyosung gt 250 gider ben olsam kesin bunu alırdım çok şık güzel bir motor.;)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence GT 250 al,hızı sevmesende altında ki motosikletin 160'a çıkacağını bilmek güzel birşey.:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
aslında modeller kafamda şekillenmeye başladı.kros motor değilde böyle güzel bir enduro düşünüyorum 2nci el.birde bana bu motoru aldıktan sonra vitesli motor kullanmayı öğretecek biri lazım ankarada :D yardım edersiniz değil mi?
 
Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
34
1.82 boyunda 85 kilo 22 yaşındayım yani aşağı yukarı senin boyutlarındayım babamda Honda VFR vardı çok büyük ve ağır geldi gücü iyidi ama ilk vitesli motor için çok büyüktü 2 sene babamın motoruyla idare ettim ve en sonunda büyük bir kaza yaptım 6 ay el bileğimi kullanamadım şuan bileğimde yapay kemik ve 2 çivi var ama motor işte birkere girdimi çıkmıyor bunları neden anlattığımı sorarsan bazı arkadaşlar fazla tork fazlagüç diyorlar ya kontrolsüz gücün sadece zararı vardır yararı değil şuan kawasaki er 5 im var çok memnunum yürüdümmü 210 yapıyo,uzun yoldada artçımla beraber rahatlıkla gidebiliyorum hem 2 silindirli titraşimi yok hemde az yakıyor tek negatif tarafı 120 km'den sonra biraz rüzgar alıyor 250'lik ybr alacağına er-5'i tavsiye ederim hem büyük motorun keyfine vararsın hemde orta sınıfın tadını çıkarırsın...
Nacizane görüşüm...
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331





+Uzun yol için
+zincir yerine şaft var (uzun yo liçin ideal) saft güç aktarımlı
+artçı çok rahat eder arkada
+alayınızı çeker torklu makıne
+az yakar
+keyifle akarsın ortamlara sakin motor
+seste güzeldir haaa !!!
+fiyatıda:
-
-
-enfazla 7000 ytl en fazla temiz olanı bulursun 5500 6500 arası



:cat::cat::cat::bounce:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.





+Uzun yol için
+zincir yerine şaft var (uzun yo liçin ideal) saft güç aktarımlı
+artçı çok rahat eder arkada
+alayınızı çeker torklu makıne
+az yakar
+keyifle akarsın ortamlara sakin motor
+seste güzeldir haaa !!!
+fiyatıda:
-
-
-enfazla 7000 ytl en fazla temiz olanı bulursun 5500 6500 arası



:cat::cat::cat::bounce:

Bence de en iyi seçim o bütçe için:cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst