6000 tl param ve 186 boyum var ama bana göre motor yok!lütfen yardım...

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
elbette honda ps150i

ben scooterdan inmek istiyorum artık :p






+Uzun yol için
+zincir yerine şaft var (uzun yo liçin ideal) saft güç aktarımlı
+artçı çok rahat eder arkada
+alayınızı çeker torklu makıne
+az yakar
+keyifle akarsın ortamlara sakin motor
+seste güzeldir haaa !!!
+fiyatıda:
-
-
-enfazla 7000 ytl en fazla temiz olanı bulursun 5500 6500 arası



:cat::cat::cat::bounce:

bunun modeli ne ki?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hocam sana enduro gider, önceden zn 125le gezi resimlerini görmüştüm, arasıra asfaltın dışınada çıkıyosun sanırım. nx4 falcon öneririm. çünkü bende ondan istiyorum :p
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
aynen benimde canım çok fazla enduro çekiyor ama naked motorlarında ayrı bir şekli var.ama sanırım enduro olacak 2nci motorum.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
evet şekil cazipte, yarın bigün ülkemin tozlu yollarında sıkıntı çekmektense sağlam bi enduroya geçmek daha cazip gibi.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
dediğin gibi enduro çok cazip geliyor banada.beraber alalım olmazsa motorları olmaz mı? :queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
dinleme pierid'i, ısrar ediyorum nx4 falcon, sonrada xt600 :p ankaraya geliş planın noldu senin?
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
martta izine geleceğim.o zaman bakacağım artık.hem motor araştırıyorum hemde sürüş teknikleri öğretecek bir yer bakıyorum.malum ilk vitesli deneyimimde yere kapaklanmak istemiyorum :queen:
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
GPR 125 hiç düşünme, senin beklentilerinin tam tersine bir motor...
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
74
tdm 900 yamaha dehşet bir motor görünüm ve güç olarak bir araştır 4/4lük arkadaşım kullanıyor onun boyuda 2 mt vardır
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boy 186 ise chopper uzun yolda yorar,bende 186 boy ancak 4 ay dayanabildim choppera şimdi makinanın en hayvanı bende Suziki DR 800 böyle tork böyle rahatlık yok çok memnunun ikinci motor olarakta honda cbx 750 aldım ondanda memnunum 6000 tl yede çok rahat alırsın modellerine aldanma benim suziki 1993 model ama hala taş gibi
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Ben de yeni başladım..Boy 186cm 90kg .6 aydır CBF 250 kullanıyorum. Kesinlikle başlangıç için tavsiye edeceğim bir makinedir. Tamam kabul ediyorum GT 250 den daha alçak olabilşir ama kriter yanlızca bu olmamalı. Her ne kadar üretimden kalksa benim için bir başlangıç veya geçiş makinesi..Dolayısıyla 2.eli benim için önemli. Eminim ki GT 250ye göre çok daha iyi 2. eli var. Üretimden kalksa da Hondaya git 86 model bir makine için parça istesen 1 haftada getirtirler..Malzeme kalitesi çok daha yüksek. Ve çok daha problemsiz. 5000 tl civarına temizini bulursun.
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
gt250,cbf250,ybr250,gv250 aradığın motorlar olabilir ama bence orada parça ve servis sıkıntısı çekmeyeceğin bi motor bak aldığın motorun en azından komşu ilde servisi olsun derim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst