- Katılım
- 15 Haz 2006
- Mesajlar
- 425
- Konu Yazar
- #181
Dostum senin makina ile Çin'e bile gidebilirsin.YBR'ye göre senin makina bir limuzin.Yok arkadaş, 125 yapıyorsa 800 cc hayli hayli yapar. Elinize motorunuza sağlık. Bu yaz allah kısmet ederse istanbul adana yapacağım. Sevgiler, saygılar.