YBR 125'le 4.300 Km(Edirne'den Doğu Akdeniz'e ve Oradan Doğu Karadeniz'e)

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sevgili yeniçeri,yeni motorunuz hayırlı olsun.güle güle kullanın.sevgilerimle.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
fuara gelmeyi düşünüyormusunuz gelirseniz sizinle tanişmaktan mutluluk duyarim nede olsa ybr kardeşligi:cherry::rendeer:
Kesin olmamakla birlikte düşünüyorum.Gelebilirsem ya yarın ya da Cumartesi geleceğim, zira pazar günü buradaki ehliyet sınavında görevim var.Saygılar.

sevgili yeniçeri,yeni motorunuz hayırlı olsun.güle güle kullanın.sevgilerimle.
Eyvallah üstad.Sağ olasın.Neye niyet neye kısmet işte.Büyük makinaya niyetlenmiştik bu nasip oldu ama yine de memnunum.Edirne'ye doğru açılırsanız beklerim.Saygılarımla.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Kesin olmamakla birlikte düşünüyorum.Gelebilirsem ya yarın ya da Cumartesi geleceğim, zira pazar günü buradaki ehliyet sınavında görevim var.Saygılar.

cok ters zamana denk gelmiş bende pazar günü dışında gidemiyorum malum aylıkçı adamiz:pale::silent: olurda bir gün edirneye yolumuz düşerse tek telker ramço falan ugrariz:)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
cok ters zamana denk gelmiş bende pazar günü dışında gidemiyorum malum aylıkçı adamiz:pale::silent: olurda bir gün edirneye yolumuz düşerse tek telker ramço falan ugrariz:)

ortak seve seve giderixz... edirne falan vız gelir........ mühim olan iki teker kardeşliği....
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
cok ters zamana denk gelmiş bende pazar günü dışında gidemiyorum malum aylıkçı adamiz:pale::silent: olurda bir gün edirneye yolumuz düşerse tek telker ramço falan ugrariz:)
Yolunuz düşmese de özel olarak buyurun gelin.Edirne'de görülmeye değer çok yer var.İnşallah tanışırız.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yolunuz düşmese de özel olarak buyurun gelin.Edirne'de görülmeye değer çok yer var.İnşallah tanışırız.

en kısa sürede motorumu toparliyayim tekrar türkiye yollarina atacam kendimi abi belki senin kadar uzun gezi yapamam ama bi cumartesi akşam evden çıkıp pazar akşami gelsem hiç yapmasam 1000 km yaparim..... Ortak ist-ank -ank- ist =1000km:cherry::cherry:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
İstanbul-Edirne arası 230 km'dir.Gerisini siz hesaplayın.Pek de uzun yol sayılmaz.Rahatlıkla günü birlik gezi menzilidir.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sedat ortak kontak aç ve bak edirnedesin..stop et... gideriz... biz ki buz gibi sabah ayazında düzceye gittik...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
İstanbul-Edirne arası 230 km'dir.Gerisini siz hesaplayın.Pek de uzun yol sayılmaz.Rahatlıkla günü birlik gezi menzilidir.

ben istanbul tuzladan tekirdag merkeze gittim taksi metre 250 km yazdi:queen::queen:

sedat ortak kontak aç ve bak edirnedesin..stop et... gideriz... biz ki buz gibi sabah ayazında düzceye gittik...

düzce gezisi o gün bi faciaya sebebiyet verecektik 3 manyak soguktan donarak mındar gittler motor camiasinin başi sagolsun aha başlikta bu:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ben istanbul tuzladan tekirdag merkeze gittim taksi metre 250 km yazdi:queen::queen:



düzce gezisi o gün bi faciaya sebebiyet verecektik 3 manyak soguktan donarak mındar gittler motor camiasinin başi sagolsun aha başlikta bu:queen::queen:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mükemmel bir yolculuk olmuş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst