- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #21
çok güzel gezi olmuş
ne güzel terlermiş oralar yaw
Adana ya mı taşınsak acaba ?
kazasız bol neşeli geziler dilerim
Her zaman bekleriz. Buyurun gelin.
Yolunuz açık olsun.
çok güzel gezi olmuş
ne güzel terlermiş oralar yaw
Adana ya mı taşınsak acaba ?
kazasız bol neşeli geziler dilerim
Scootercı arkadaşa bir kaç sorum olacak
1.Ortalama kaç km hız ile seyrettiniz?
2.Tam olarak kaç km yapdınız?
3.Ne kadarda bir dinlendiniz?
4.Motorda sorun yaşadınızmı?
Şimdiden teşekkürler...
yaw bu adana mt hiç durmuyor yaw...süpersiniz
hemen gelsin cevaplar
1. min 40 max 90 olmak üzere ortalamamız 57 km/s idi (niye net rakam derseniz fatih abinin yol bilgisayarı![]()
2. toplam menzil 180 km idi
3. giderken keyfi olarak çay-sigara molası verdik, mola şart değil yani...
4. dandik China teknolojisi sayesindeyaktığım yakıt dl650 lerden daha fazlaydı, sorun bu olabilir
genel yorum olarak, ortalama silindir hacminin 3075/6=512,5 cc olan bir grupta vitesi olmayan 125 cc'lik motorumla katılmak biraz deli cesareti ve gruptaki diğer motorların benim için yavaş tempoda gitmeye sabrını gerektiriyor, bu sabır ve güzel ortam için katılan herkese tekrardan selamlar,teşekkürler :rendeer:
başka soru ? :bounce:
Komik şeyler sizi..![]()