[Adana MT] (18.01.2009) Meydan Yaylası Gezisi

Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
Scootercı arkadaşa bir kaç sorum olacak :)

1.Ortalama kaç km hız ile seyrettiniz?
2.Tam olarak kaç km yapdınız?
3.Ne kadarda bir dinlendiniz?
4.Motorda sorun yaşadınızmı?

Şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Scootercı arkadaşa bir kaç sorum olacak :)

1.Ortalama kaç km hız ile seyrettiniz?
2.Tam olarak kaç km yapdınız?
3.Ne kadarda bir dinlendiniz?
4.Motorda sorun yaşadınızmı?

Şimdiden teşekkürler...

hemen gelsin cevaplar :)

1. min 40 max 90 olmak üzere ortalamamız 57 km/s idi (niye net rakam derseniz fatih abinin yol bilgisayarı ;)

2. toplam menzil 180 km idi

3. giderken keyfi olarak çay-sigara molası verdik, mola şart değil yani...

4. dandik China teknolojisi sayesinde :) yaktığım yakıt dl650 lerden daha fazlaydı, sorun bu olabilir

genel yorum olarak, ortalama silindir hacminin 3075/6=512,5 cc olan bir grupta vitesi olmayan 125 cc'lik motorumla katılmak biraz deli cesareti ve gruptaki diğer motorların benim için yavaş tempoda gitmeye sabrını gerektiriyor, bu sabır ve güzel ortam için katılan herkese tekrardan selamlar,teşekkürler :rendeer:

başka soru ? :bounce:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bu adana mt hiç durmuyor yaw...süpersiniz
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
valla harika bir gezi olmuş imrendim valla aile ortamı olan gezileri her zaman çok sevmişimidr bakalım ben ne zaman hanımı kandıracagım ( üç bileziğe anlaştık):mrgreen:
 
Katılım
2 May 2006
Mesajlar
97
süper gezi olmuş.motosiklet ve doğa aynı karede oldu mu inanılmaz keyifli oluyo.
teşekkürler
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
kazadan dolayı geçmiş olsun, amacınıza ulaşan bir gezi olamadığı içinde sadece afiyet olsun diyeceğim. kısmetse bir dahaki sefere artık.
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
hemen gelsin cevaplar :)

1. min 40 max 90 olmak üzere ortalamamız 57 km/s idi (niye net rakam derseniz fatih abinin yol bilgisayarı ;)

2. toplam menzil 180 km idi

3. giderken keyfi olarak çay-sigara molası verdik, mola şart değil yani...

4. dandik China teknolojisi sayesinde :) yaktığım yakıt dl650 lerden daha fazlaydı, sorun bu olabilir

genel yorum olarak, ortalama silindir hacminin 3075/6=512,5 cc olan bir grupta vitesi olmayan 125 cc'lik motorumla katılmak biraz deli cesareti ve gruptaki diğer motorların benim için yavaş tempoda gitmeye sabrını gerektiriyor, bu sabır ve güzel ortam için katılan herkese tekrardan selamlar,teşekkürler :rendeer:

başka soru ? :bounce:

1.seni bir scootercı olarak tebrik ediyorum...:p
2.china olunca cokmu yakıyor? " benimki china ama baya az yakıyor " :p
3.okadar çok yakıyorda neden servise götürmüyorsun?


Saygılar.......:p:p
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
7
Kaza geçiren arkadaşıma büyük geçmiş olsun olur böyle şeyler.gene adana mt gene güzel bir gezi, keşke zamanım olsaydıda bende gidebilseydim dediğm gezilerden biri katılan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sizin sayenizde gezip görmüş kadar olduk
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ben bu konuyu nasıl kaçırmışım alla alla :silent:

Sevgili Sezen parmağanı biraz daha deklanşörde tutsaymış gezi kısa metrajlı bir film olacakmış :mrgreen: fotoları her zaman olduğu gibi çok beğendim, ellerine sağlık.

Erhan'da evli erkek dönüşümü gözlemledim, sizce :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Gezi güzel olmuş eğlenmişsiniz baya :mrgreen: sertaç abide maşallah bi görüyorum motorla iskenderunda bi bakıyorum adanaya geri dönmüş :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst