- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
Bu hafta sonu rotamızı Meydan Yaylasına çevirdik. Meydan yaylasındaki Karsantı kalesini gezmek için yola koyulduk. Güzel manzaralar, keyifli virajlar eşliğinde Meydan yaylasına vardık. Yalnız işler beklediğimiz gibi gitmedi. Bir kaç gün önceki yağmur ve yağmurun erittiği kar kimi yerde karşımıza yoğun çamur kimi yerde de buz olarak çıktı. Bir motor çamurda kayarak yan yattı. Çok şükür ne maddi ne de canlara herhangi bir zarar gelmedi. Bu nedenle Karsantı kalesi gezisini çamur yüzünden erteleyip yemek yiyeceğimiz yere gitmeye karar verdik. Bu gezide en güzel şeylerden biri de uzun zamandır aramızda olmayan Sertaç arkadaşımız geziye katıldı. İşte bol yol fotoğraflarıyla gezimiz.
Tüm ekip bir araya geldikten sonra Karaisalı yoluna çıkmak için Seyhan Barajı arkasına doğru yol almaya başladık. Hava bulutluydu ve ortalık oldukça kasvetliydi. Neyse ki Meydan yaylasına yaklaştığımızda gökyüzü açıldı.

























Benzinlikte küçük bir mola verdik. Erhan büyük bir süpriz ile bizi karşıladı. Yanında çay getirmiş. Sertaç'ta çayın yanına çubuk kraker aldı. Değme keyfimize durumu oluştu.


Tekrar yola çıktık. Çam kokuları, taze toprak kokusu, doğa içinde yol almak çok güzeldi.































Meydan Yaylasına yaklaştığımızda güneş görmeyen veya az gören yerlerde kar birikintileri görünmeye başladı.















Sonunda Meydan yaylasına vardık. Tabi çamur ve bir yerde karşımıza çıkan buzlu rampa sürüşü biraz tehlikeye attı. Bölge sakinlerinden aldığımız bilgilerde kale yolunun çamurlu olduğu ve gitmenin tehlikeli olacağını öğrenince bizde yemek yemek için yayla girişindeki kasap'a gittik.


Erhan ve nişanlısı İjlal.

Fatih abi ve eşi Yasemin hanım

Motorum, ben ve eşim Sezen. Fotoğrafların tamamını o çekti diyebilirim.

Bizim hanımı boğuyorlar ama neden? :mrgreen:

Yasemin hanım, Figen hanım ve İjlal hanım görülmekteler.

Etin başında toplanan bizler.

Kediler de bizim etten nasiplerini aldılar.






Veyis hocam ve eşi Figen hanım.


Dostum Sertaç görülmekte. Ağa gibi oturuyor maşallah. :mrgreen: O kadar yolu scooter ile gelip gezdi. :cat:




Et kontrolü :mrgreen:


Yemek sonrası grup fotoğrafı. Herkesin doyduğu belli :mrgreen:

Veyis hocaya DL650 aldırma çabaları :mrgreen:

Bizim hanım çay keyfinde.

Arkadaşlar çay içmekte.


Kasapla sohbet ediyorum. Ortak tanıdıklarımız çıkıyor.

Yemeklerimiz yeyip çayımızı içtikten sonra karlara ayak basmaya gittik. Ortalık 2-3 dk içinde savaş alanına döndü.




Düşmek üzere olan insanlar. Kar buza dönüşünce böyle oluyor işte :mrgreen:


İşte bir muharebe anı. Erhan İjlal ile savaşıyor. Bu kadar hızlı kar fırlatan birini görmedim. Veyis hocam da arada göndermeyi ihmal etmiyor. :mrgreen:








Kar keyifinden sonra tekrar yola koyuluyoruz. Artık evimize dönme vakti.






























Son mola yeri olarak gene benzincide durduk. Bu molamızda Sertaç'ın scooterını test ettik. Ayrıca eşim Sezen ve Figen hanımda scooter'ı denediler.



Tekrar dönüş yolundayız.








Son fotoğrafımız. Evli evine köylü köyüne :mrgreen:

Güzel bir geziydi. Gelen herkese tekrar selamlar.
Yolunuz açık olsun.
Makine
Bu hafta sonu rotamızı Meydan Yaylasına çevirdik. Meydan yaylasındaki Karsantı kalesini gezmek için yola koyulduk. Güzel manzaralar, keyifli virajlar eşliğinde Meydan yaylasına vardık. Yalnız işler beklediğimiz gibi gitmedi. Bir kaç gün önceki yağmur ve yağmurun erittiği kar kimi yerde karşımıza yoğun çamur kimi yerde de buz olarak çıktı. Bir motor çamurda kayarak yan yattı. Çok şükür ne maddi ne de canlara herhangi bir zarar gelmedi. Bu nedenle Karsantı kalesi gezisini çamur yüzünden erteleyip yemek yiyeceğimiz yere gitmeye karar verdik. Bu gezide en güzel şeylerden biri de uzun zamandır aramızda olmayan Sertaç arkadaşımız geziye katıldı. İşte bol yol fotoğraflarıyla gezimiz.
Tüm ekip bir araya geldikten sonra Karaisalı yoluna çıkmak için Seyhan Barajı arkasına doğru yol almaya başladık. Hava bulutluydu ve ortalık oldukça kasvetliydi. Neyse ki Meydan yaylasına yaklaştığımızda gökyüzü açıldı.

























Benzinlikte küçük bir mola verdik. Erhan büyük bir süpriz ile bizi karşıladı. Yanında çay getirmiş. Sertaç'ta çayın yanına çubuk kraker aldı. Değme keyfimize durumu oluştu.


Tekrar yola çıktık. Çam kokuları, taze toprak kokusu, doğa içinde yol almak çok güzeldi.































Meydan Yaylasına yaklaştığımızda güneş görmeyen veya az gören yerlerde kar birikintileri görünmeye başladı.















Sonunda Meydan yaylasına vardık. Tabi çamur ve bir yerde karşımıza çıkan buzlu rampa sürüşü biraz tehlikeye attı. Bölge sakinlerinden aldığımız bilgilerde kale yolunun çamurlu olduğu ve gitmenin tehlikeli olacağını öğrenince bizde yemek yemek için yayla girişindeki kasap'a gittik.


Erhan ve nişanlısı İjlal.

Fatih abi ve eşi Yasemin hanım

Motorum, ben ve eşim Sezen. Fotoğrafların tamamını o çekti diyebilirim.

Bizim hanımı boğuyorlar ama neden? :mrgreen:

Yasemin hanım, Figen hanım ve İjlal hanım görülmekteler.

Etin başında toplanan bizler.

Kediler de bizim etten nasiplerini aldılar.






Veyis hocam ve eşi Figen hanım.


Dostum Sertaç görülmekte. Ağa gibi oturuyor maşallah. :mrgreen: O kadar yolu scooter ile gelip gezdi. :cat:




Et kontrolü :mrgreen:


Yemek sonrası grup fotoğrafı. Herkesin doyduğu belli :mrgreen:

Veyis hocaya DL650 aldırma çabaları :mrgreen:

Bizim hanım çay keyfinde.

Arkadaşlar çay içmekte.


Kasapla sohbet ediyorum. Ortak tanıdıklarımız çıkıyor.

Yemeklerimiz yeyip çayımızı içtikten sonra karlara ayak basmaya gittik. Ortalık 2-3 dk içinde savaş alanına döndü.




Düşmek üzere olan insanlar. Kar buza dönüşünce böyle oluyor işte :mrgreen:


İşte bir muharebe anı. Erhan İjlal ile savaşıyor. Bu kadar hızlı kar fırlatan birini görmedim. Veyis hocam da arada göndermeyi ihmal etmiyor. :mrgreen:








Kar keyifinden sonra tekrar yola koyuluyoruz. Artık evimize dönme vakti.






























Son mola yeri olarak gene benzincide durduk. Bu molamızda Sertaç'ın scooterını test ettik. Ayrıca eşim Sezen ve Figen hanımda scooter'ı denediler.



Tekrar dönüş yolundayız.








Son fotoğrafımız. Evli evine köylü köyüne :mrgreen:

Güzel bir geziydi. Gelen herkese tekrar selamlar.
Yolunuz açık olsun.
Makine