Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 May 2008
Mesajlar
48
sen ne diyosun usta bitek üzerimde reklam yok yolda görsen paket servis sanarsın :mrgreen:
binerim abi bu trafik bu istanbulda olduğu sürece vazgeçmem tek problem vizöre yapışan karlar onlarıda arada siliyorum :mrgreen: zaten işten eve evden işe. .:wiinkk:

Peki öndeki arabaların yaptığı sprey etkisini nasıl çözüyosun?
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Peki öndeki arabaların yaptığı sprey etkisini nasıl çözüyosun?

çözüm yok usta arada bi kolumu çalıştırıyorum yağmurda, karda kullanmak çok zor
takip mesafesini uzun tutmak gerekli fren mesafesi uzun olduğu için ani fren yapmamak ta önemli
kısacası herşey bir tecrübe oluyor, Allah acı tecrübeler yaşatmasın. .:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya hadi siz kardan yağmurdan çamurdan laf ediyosunuz ben soğukta binemiyorum donuyorum resmen motordan soğuyorum nası yapıcam bilmiyoruma ama motor yatıyo yani kapalı garajda
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
tedbirlerini alacaksın caner :cat: herşeyin bir çaresi var kuryeler kışın donuyomu sanıyosun, adamlar tedbirlerini alıyor öyle çıkıyolar . .
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
Vallahi ben vizörü açık bırakıyorum , yüzüm donuyo ama öbür türlü hemen ya buhar oluyo kask(ls2 cartoon) yada yağmurdan önün gözükmüyo, açık olunca çok üşüyo yüzüm maske alıcam :pale: bide tramvay raylarında bugün bir kaydın 180 döndüm arkadan araba geliyodu allahtan durabildi, artık alışkanlık oldu haftada 1-2 düşüyorum :p
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Vallahi ben vizörü açık bırakıyorum , yüzüm donuyo ama öbür türlü hemen ya buhar oluyo kask(ls2 cartoon) yada yağmurdan önün gözükmüyo, açık olunca çok üşüyo yüzüm maske alıcam :pale: bide tramvay raylarında bugün bir kaydın 180 döndüm arkadan araba geliyodu allahtan durabildi, artık alışkanlık oldu haftada 1-2 düşüyorum :p

bu kaymaların sonu gelmicek yerler yağmur ve buz oldukça motoru zaptetmek
sirk cambazlığı gerektiriyo hızımızı kontrol edelim ve motoru fazla sağ sol yatırmayalım
+ bende maske aldım çok rahat edersin tavsiye ederim. .:cat:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
he caner valla sorma , sadece çizik var ama başka bişey yok taş gbi moto valla :):)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bugün servisteydim 10.000 km oldu bi bakım yapım dedim darısı başınızza :mrgreen:
yağ gibi gidiyorum asfaltta bi sorunum yok çok şükür. . .
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ooo süper :D:D:D ben 130 000 de rs gördüm taş gibiydi ama ne kadar güvenilir ona biemicem 3 kere motor yapmış
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
servise sordum 45,000 km de görmüşler en fazla fazlası çok sorun çıkarır diyolar, motorda rektefe yok en iyisi motor değiştirmek 950ytl o da. .
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
at çöpe gitsin yenisini al :D hesabı ?

yenisini almaya ne hacet var zaten bunların hemen hemen hepsi geçiş motorları bu motorlarda en fazla 15 - 20 bin yapan kafasına koyduğu başka motora geçiyor, istisnalar hariç tabi , hatta ben motor aldırsam satmayı düşünmüyorum dursun değişerek kullanırım diye :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
Aynen bende böyle düşünüyorum, çünkü zaten durgun piyasalar, ayrıca bu motorunda piyasası pek yok, bunu 1-2 yıl kullanıp para biriktirip ya "derbi gp1, honda 600f veya hyosung 250gtr" düşünüyorum, bunuda koyarsın satılırsa 1 kağıda satılsın yoksa dursun zarar etmez :)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
bencede bi cbr 125 r bide zc m bana yeter ama kesinlikle bi çin scoter ım olur hayatım boyunca ya öle ufak tefek işlere falan

bu arada avrupa yakası avcılar cevresi servis arıyanlara mondial diil ama çok sağlam ve piyasadan ucuz iş yapan bir servis önerebilirim isteyenler özelden ulaşsın şimdi reklam meklam ayakalrına gitmeyelim :D
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
demek ki herkes hem fikir ama ben geçiş motoru olarak 250cc enjeksiyonlu bir scooter düşünüyorum scooter rahatlığını hiç bir motorda bulamam uzun yol yapan biri değilim hep şehir içi olduğu için yine scooter diyorum. .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst