- Katılım
- 15 May 2008
- Mesajlar
- 48
sen ne diyosun usta bitek üzerimde reklam yok yolda görsen paket servis sanarsın :mrgreen:
binerim abi bu trafik bu istanbulda olduğu sürece vazgeçmem tek problem vizöre yapışan karlar onlarıda arada siliyorum :mrgreen: zaten işten eve evden işe. .:wiinkk:
Peki öndeki arabaların yaptığı sprey etkisini nasıl çözüyosun?