Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Selamlar Bende Aranıza katılmak istiyorum Ve burgman 400 an almayı düşünüorum yardımcı olursanız sevinirim 8000 ytl 2007 model arıyorum. ismim Cihan Kısaca Cici :) Msnde veya sürekli konuşabiliceğimiz bilgi portalınız warsa iletmenizi isterim bu arada bütün 214 tane sayfayıda okudum 2 günde. çok güzel anılarınız war inş benimleede bütünleşir. Hepinizi tanımak dileğiyle Saygılar sevgiler..


arkadaşım şu anda forumun en temiz burgmanı satışta.. 2006 model. bildiğimiz, sıfır gibi bir motordur. ilgilenirsen pişman olmazsın.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
2009 yılı herkese şans, sağlık, mutluluk ve huzur getirir inşallah..
Bütün mt'ciler hayalindeki motora kavuşur inşallahhh:queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
2009 yılında sağlıklı ve kazasız sürüşler dilerim.:):):)inşallah 2009 yılını ileriki yıllarda mutlu gezilerle mutlu anılarla daima hatırlarız.:):):)ve inşallah herkes hayalindeki motora sağlıkla kavuşur:):):)

serhatte kullanabileceği bir motora kavuşur inşallah:):):):):):):):)
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
arkadaşlar bir aydır burgmanın marşına basmadım. sizde durum nedir? hiç çalıştırmadan en uzun ne kadar beklettiniz motoru ve ilk basmada marş aldı?
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Sorunsuzca çalışacaktır. Ama 1 ay uzun bir süre minimum 15 günde bir çalıştırın bence.


valla havadan mıdır nedir billmiyorum hiç içimden gelmiyor binipte tur atmak. birde üstüne şifayı kaptım. önümüzdeki haftada kar yağışı bekleniyormuş sanırım bir onbeş gün daha bekleyeceğim. inşallah problem yapmaz.
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
51
Ben 2 ay bekledikten sonra sorunsuz calistirdim, soguktan dolayi belki biraz nazlanir ama problem olmaz:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
valla havadan mıdır nedir billmiyorum hiç içimden gelmiyor binipte tur atmak. birde üstüne şifayı kaptım. önümüzdeki haftada kar yağışı bekleniyormuş sanırım bir onbeş gün daha bekleyeceğim. inşallah problem yapmaz.

Geçmiş olsun Vedat Bey. Şifayı kapınca binesi gelmiyor insanın. Günlerdir mesaj atılmadığına göre de kimse binmiyor anlaşılan.

Şu soğuk havalarda en gıcık olduğum şey motorun kolay kolay ısınmaması. 25 km gittikten sonra ısı göstergesi ancak orta noktayı buluyor. Geçen deneme amaçlı hemen bir naylonu radyatörün önüne yapıştırdım. Sonuç mükemmel. 8 km sonra ibre orta noktaya geliyor.:cat:. Kış bitene kadar böyle kulanmayı düşünüyorum.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Bu aralar bende pek binemiyorum motoruma.
Hatta ne zamandan beri aklımada Dr.Pulley varyatör bagası almak vardı onu da erteleyip duruyordum. Geçen hafta gittim kendi bagamı kendim yaptım. Boyutlarla hafif oynadım. Güzel oldu baya. Yeni bagalarla varyatörün ordan gelen tıkırtı seside kesilmiş oldu...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Bu aralar bende pek binemiyorum motoruma.
Hatta ne zamandan beri aklımada Dr.Pulley varyatör bagası almak vardı onu da erteleyip duruyordum. Geçen hafta gittim kendi bagamı kendim yaptım. Boyutlarla hafif oynadım. Güzel oldu baya. Yeni bagalarla varyatörün ordan gelen tıkırtı seside kesilmiş oldu...
İzmir burdan nerdeyse 7-8 derece daha sıcak. Ben İzmir de olsam hergün binmeye devam ederdim:mrgreen: Orjinal baganın boyutlarıyla mı oynadınız, yoksa tamamen yeni mi yapıldı? Yapıldıysa nasıl oldu? Resim falan var mı?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
motora binememin en büyük sebebi vakit bulamamam. yoksa bayram tatilinde soğuğa aldırış etmeden denizliye gittim geldim. hemde akşam yolcuğu yaparak::coool::

bagaların boyutlarını çok küçük oranlarda değiştirdim. ithal kestamitten işledim. enini 0.1mm büyüttüm böylelikle çalıştığı kanala daha rahat oturup rölantide üzerinde yük yokken tıngırdama yapmasın diye. tamda istediğim gibi oldu. hazır ellemişken çapınıda 0.1 büyüttüm son sürati biraz etkiler diye düşündüm aslında ama deneme fırsatım olmadı henüz. üzerinde çıkardıklarımda yer yer deformasyonlar vardı şimdi taktıklarım cnc de işlenmiş gayet düzgün parçalar.
malzeme arttığı için fazladan 3-4 tane daha yapmıştım bi makina bulunca resimlerini çekip koyarım onları.

Aslında dr.pulleyin tam ölçülerini ele geçirebilsem ondan yapıcaktım. ama burgmana uygun yakından çekilmiş bir resmini bulamadım. bulsam image analiz programıyla ölçülerini çıkarabilirdim. o zamanda dr.kolpa diye piyasaya girerdim zaten:p gerçi bu isimler benim ürünler pek tutmazdı heralde:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Bende uzundur binmiyordum motora.
Soğuk, kar ve çamur soğutuyor insanı ama geçtiğimiz perşembe dayanamayıp öğlen vakti kadiköyden şirinevlere gidip döner yiyip geri geldim.. Hem motor keyfi yaptım hem mide:queen:
Bir arkadaşta gelicekti ama birden kırgınlık gelmiş, o kendini bilir kaçırdığı yemeği bilmiyor tabi:p:p :):)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
bagaların boyutlarını çok küçük oranlarda değiştirdim. ithal kestamitten işledim. enini 0.1mm büyüttüm böylelikle çalıştığı kanala daha rahat oturup rölantide üzerinde yük yokken tıngırdama yapmasın diye. tamda istediğim gibi oldu. hazır ellemişken çapınıda 0.1 büyüttüm son sürati biraz etkiler diye düşündüm aslında ama deneme fırsatım olmadı henüz. üzerinde çıkardıklarımda yer yer deformasyonlar vardı şimdi taktıklarım cnc de işlenmiş gayet düzgün parçalar.
malzeme arttığı için fazladan 3-4 tane daha yapmıştım bi makina bulunca resimlerini çekip koyarım onları.

Aslında dr.pulleyin tam ölçülerini ele geçirebilsem ondan yapıcaktım. ama burgmana uygun yakından çekilmiş bir resmini bulamadım. bulsam image analiz programıyla ölçülerini çıkarabilirdim. o zamanda dr.kolpa diye piyasaya girerdim zaten:p gerçi bu isimler benim ürünler pek tutmazdı heralde:queen:


Şimdi imrendim size, Burgman üzerinde mesleğinizi konuşturmuşsunuz, bravo :cat:

Motorumda herhangi bir sorun yok ama aynısından burada bir tane daha olsa yanyana karşılaştırma yapmayı çok isterdim. Şimdi bilemiyorum yanlış giden bişeyler var mı yok mu, en azından motorun sesini, sürüşünü karşılaştırmayı yani...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
teşekkürler nomarka

aslında yaptığım iş mecburiyetten oldu. daha önce varayötürü açtığımda kapatırken vakit darlığından biraz acele topladım ve düzgün yerleştiremediğim için 2 tane baganın kaplamasını çatlatmıştım:) suzuki tanesine 35ytl fiyat çekince ve bu fiattandan sipariş üzerine 1-2 hafta beklememi isteyince ne var bu işte ben daha güzelini yaparım dedim.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst