- Katılım
- 27 Ara 2008
- Mesajlar
- 4
Geçmiş sayfalara bakarsan ayrıntılı cevaplar var.Ama kısaca varyatör sisteminde problem var ve son ögrendiğim kadarıylada bir gelişme halen yok bu konuda...
anladım sağolun :wiinkk:
Geçmiş sayfalara bakarsan ayrıntılı cevaplar var.Ama kısaca varyatör sisteminde problem var ve son ögrendiğim kadarıylada bir gelişme halen yok bu konuda...
Selamlar Bende Aranıza katılmak istiyorum Ve burgman 400 an almayı düşünüorum yardımcı olursanız sevinirim 8000 ytl 2007 model arıyorum. ismim Cihan Kısaca CiciMsnde veya sürekli konuşabiliceğimiz bilgi portalınız warsa iletmenizi isterim bu arada bütün 214 tane sayfayıda okudum 2 günde. çok güzel anılarınız war inş benimleede bütünleşir. Hepinizi tanımak dileğiyle Saygılar sevgiler..
arkadaşım şu anda forumun en temiz burgmanı satışta.. 2006 model. bildiğimiz, sıfır gibi bir motordur. ilgilenirsen pişman olmazsın.
arkadaşlar bir aydır burgmanın marşına basmadım. sizde durum nedir? hiç çalıştırmadan en uzun ne kadar beklettiniz motoru ve ilk basmada marş aldı?
Sorunsuzca çalışacaktır. Ama 1 ay uzun bir süre minimum 15 günde bir çalıştırın bence.
valla havadan mıdır nedir billmiyorum hiç içimden gelmiyor binipte tur atmak. birde üstüne şifayı kaptım. önümüzdeki haftada kar yağışı bekleniyormuş sanırım bir onbeş gün daha bekleyeceğim. inşallah problem yapmaz.
İzmir burdan nerdeyse 7-8 derece daha sıcak. Ben İzmir de olsam hergün binmeye devam ederdim:mrgreen: Orjinal baganın boyutlarıyla mı oynadınız, yoksa tamamen yeni mi yapıldı? Yapıldıysa nasıl oldu? Resim falan var mı?Bu aralar bende pek binemiyorum motoruma.
Hatta ne zamandan beri aklımada Dr.Pulley varyatör bagası almak vardı onu da erteleyip duruyordum. Geçen hafta gittim kendi bagamı kendim yaptım. Boyutlarla hafif oynadım. Güzel oldu baya. Yeni bagalarla varyatörün ordan gelen tıkırtı seside kesilmiş oldu...
bagaların boyutlarını çok küçük oranlarda değiştirdim. ithal kestamitten işledim. enini 0.1mm büyüttüm böylelikle çalıştığı kanala daha rahat oturup rölantide üzerinde yük yokken tıngırdama yapmasın diye. tamda istediğim gibi oldu. hazır ellemişken çapınıda 0.1 büyüttüm son sürati biraz etkiler diye düşündüm aslında ama deneme fırsatım olmadı henüz. üzerinde çıkardıklarımda yer yer deformasyonlar vardı şimdi taktıklarım cnc de işlenmiş gayet düzgün parçalar.
malzeme arttığı için fazladan 3-4 tane daha yapmıştım bi makina bulunca resimlerini çekip koyarım onları.
Aslında dr.pulleyin tam ölçülerini ele geçirebilsem ondan yapıcaktım. ama burgmana uygun yakından çekilmiş bir resmini bulamadım. bulsam image analiz programıyla ölçülerini çıkarabilirdim. o zamanda dr.kolpa diye piyasaya girerdim zatengerçi bu isimler benim ürünler pek tutmazdı heralde:queen:
Arkadaşlar selam.
Uzun zamandır yazamıyordum.Dün istanbula döndüm.
Görüşmek üzere...