Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
bence deniz gsx f in hakkını veremiyor.:p

altında dört silindir makine var ama benden kopamadı bir türlü

Hadi len daha rodajda makineye alışıyoruz ilerleyen zamanlarda 240'lık videoları koyarım :p

Tarık senin profilde tek motor görünüyor bak Vedat abine :)

Vedat 1200 Gs'in sonundaki MÜ ne:p
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Hadi len daha rodajda makineye alışıyoruz ilerleyen zamanlarda 240'lık videoları koyarım :p

Tarık senin profilde tek motor görünüyor bak Vedat abine :)

Vedat 1200 Gs'in sonundaki MÜ ne:p

Ya denizcim şu anda sahip olduğum motorları yazsam profile sığmaz ki:p:p
Burgmancıyız biz:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Hadi len daha rodajda makineye alışıyoruz ilerleyen zamanlarda 240'lık videoları koyarım :p

Tarık senin profilde tek motor görünüyor bak Vedat abine :)

Vedat 1200 Gs'in sonundaki MÜ ne:p


bizim bmw cilerle aramızda bir şifre sana söyleyemem. yemin ettirdiler borusanda:p

sadece sizi tanımama yardımcı olduğu için; seviyorum bu motosiklet olayını iyiki bulaşmışım. :)

iyi ki varsınız..
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
aloooooo bmw ciler en son buluşmamızda bi gurup gelmişti cafee ye onlara yollarım sizi ona göre burgmancıyız biz karrrdeeeşiiim
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
alemsiniz ya ne diimki size....ya şöle polimiklik bir yazı göremiyorum sıkıldım ben...
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
2
Burgman ailesine merhaba ;

2004 model 20 000 km de bir burgman aldım .Daha önce arkadaşımda görüp beğenmiştim .Mevcut kappa ( 46 lt ) çantamı kullanmak için arka taşıma aparatı gerekiyormuş. Yardımcı olursanız sevinirim .Orijinali çok pahalı ( 200 - 250 ytl )olduğundan 2. el arıyorum .
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Burgman ailesine merhaba ;

2004 model 20 000 km de bir burgman aldım .Daha önce arkadaşımda görüp beğenmiştim .Mevcut kappa ( 46 lt ) çantamı kullanmak için arka taşıma aparatı gerekiyormuş. Yardımcı olursanız sevinirim .Orijinali çok pahalı ( 200 - 250 ytl )olduğundan 2. el arıyorum .

Sahibinden.com da bulabileceğini düşünüyorum motorun hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
27 Ara 2008
Mesajlar
4
Selamlar Bende Aranıza katılmak istiyorum Ve burgman 400 an almayı düşünüorum yardımcı olursanız sevinirim 8000 ytl 2007 model arıyorum. ismim Cihan Kısaca Cici :) Msnde veya sürekli konuşabiliceğimiz bilgi portalınız warsa iletmenizi isterim bu arada bütün 214 tane sayfayıda okudum 2 günde. çok güzel anılarınız war inş benimleede bütünleşir. Hepinizi tanımak dileğiyle Saygılar sevgiler..
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
Selamlar Bende Aranıza katılmak istiyorum Ve burgman 400 an almayı düşünüorum yardımcı olursanız sevinirim 8000 ytl 2007 model arıyorum. ismim Cihan Kısaca Cici :) Msnde veya sürekli konuşabiliceğimiz bilgi portalınız warsa iletmenizi isterim bu arada bütün 214 tane sayfayıda okudum 2 günde. çok güzel anılarınız war inş benimleede bütünleşir. Hepinizi tanımak dileğiyle Saygılar sevgiler..

yeni kasayı alma..
2007 model eskı kasayı al......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst