Deniz Gsx-f olursa emektar filan dinlemez hemen satar burgiyi:queen:
bence deniz gsx f in hakkını veremiyor.
altında dört silindir makine var ama benden kopamadı bir türlü
bence deniz gsx f in hakkını veremiyor.
altında dört silindir makine var ama benden kopamadı bir türlü
Hadi len daha rodajda makineye alışıyoruz ilerleyen zamanlarda 240'lık videoları koyarım
Tarık senin profilde tek motor görünüyor bak Vedat abine![]()
Vedat 1200 Gs'in sonundaki MÜ ne![]()
Hadi len daha rodajda makineye alışıyoruz ilerleyen zamanlarda 240'lık videoları koyarım
Tarık senin profilde tek motor görünüyor bak Vedat abine![]()
Vedat 1200 Gs'in sonundaki MÜ ne![]()
bizim bmw cilerle aramızda bir şifre sana söyleyemem. yemin ettirdiler borusanda
sadece sizi tanımama yardımcı olduğu için; seviyorum bu motosiklet olayını iyiki bulaşmışım.
iyi ki varsınız..
aloooooo bmw ciler en son buluşmamızda bi gurup gelmişti cafee ye onlara yollarım sizi ona göre burgmancıyız biz karrrdeeeşiiim
MÜ= Makyajlı Üretim olmasın![]()
Burgman ailesine merhaba ;
2004 model 20 000 km de bir burgman aldım .Daha önce arkadaşımda görüp beğenmiştim .Mevcut kappa ( 46 lt ) çantamı kullanmak için arka taşıma aparatı gerekiyormuş. Yardımcı olursanız sevinirim .Orijinali çok pahalı ( 200 - 250 ytl )olduğundan 2. el arıyorum .
Selamlar Bende Aranıza katılmak istiyorum Ve burgman 400 an almayı düşünüorum yardımcı olursanız sevinirim 8000 ytl 2007 model arıyorum. ismim Cihan Kısaca CiciMsnde veya sürekli konuşabiliceğimiz bilgi portalınız warsa iletmenizi isterim bu arada bütün 214 tane sayfayıda okudum 2 günde. çok güzel anılarınız war inş benimleede bütünleşir. Hepinizi tanımak dileğiyle Saygılar sevgiler..
yeni kasayı alma..
2007 model eskı kasayı al......
Peqi Sebeplerinide Rica etsem:???:silent: