Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
arkadaşlar takoz problemini unutmak istiyorsanız samsun kauçuğu diye bir malzeme var yay kauçuğu da diyorlar ondan alıp tornacıda yaptırıyorsunuz ondan sonra takoz problemini unutuyorsunuz.benim motor 6500km de hala bir problem yok birazda kullanım ile ilgili olsa gerek.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Şu takoz konusunu bende çok merak etmiştim ama 14500 km deyim hala bir sorunum yok takoz makoz ile.
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
demekki bazı motorlarda takoz problemi varken bazılarında yok.sebebi ne olabilir?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
selam arkadaşlar,
akşam motoron debriyaj teli koptu yolda kaldım gerçi mesafe yakın olunca sorun olmadı ama daha 6200 km de debriyaj teli koptu :) bi bakıma da iyi oldu yoksa yağmur çamur demeden kullanmaya devam edicektim. ben onu bırakmadan o beni bırakmış oldu neyse ki önemli bir hadise değil ama paylaşmak istedim.
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
benimde debriyaj teli koptu. park esnasında elimde kaldı şansıma. yenisi 5 ytl. kendim taktım. sonradan bir ayar gerekti. kopan teli yedek parça satan bir mağzaya götürdüm. 250 lik mi dedi satıcı. sonra iki üç santim büyü varmış onu verdi. montajda uzun olması sorun yaratmadı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar,
akşam motoron debriyaj teli koptu yolda kaldım gerçi mesafe yakın olunca sorun olmadı ama daha 6200 km de debriyaj teli koptu :) bi bakıma da iyi oldu yoksa yağmur çamur demeden kullanmaya devam edicektim. ben onu bırakmadan o beni bırakmış oldu neyse ki önemli bir hadise değil ama paylaşmak istedim.
her zaman yedekte debriyaj ve fren tellerini bulundurmakta fayda var.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
Bugün 18 30 itibariyle yağan yağışında kayganlaştırdığı yolda ön tekerleğimin kayması sonucu düştüm. Bende ve artçımda herhangi bir sorun yok , motorun fren levyesi düşmenin şiddetiyle kırıldı maalesef birde arka fren ayaklığı yamuldu . Ön fren levyesinin yenisini ki saatin 19 00 a yaklaşması nedeniyle dükkanların çoğu kapalı olduğu için orjinali olmayan bir fren koluyla değiştirdim. Ve eve gidene kadar fena bir şekilde ıslandım.:salut:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Geçmiş olsun. Orjinal lastiklere suda kesinlikle güvenmeyin.
Geçmiş olsun

Sadece orjınal lastıge degıl suda hangı lastık olursa olsun kesinlikle guvenmeyın motorlar sonucta 2 tekerleklı sve lastıklerde suyu gordunmu sapıtıyor hele bırazda tecrubesızsenız kaza yapmanız kacınılmazdır.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
27
tanısma.

arkadaslar bıraz gec oldu ama herkeze merhaba.yaz basında sızın yuzunuzden bır shadow 250 sahıbı oldum ( cokta memnunum sagolun) ama sızınle tanısma fırsatını daha yenı yakaladım,motorumda ufak ufak oynamalar yapıyorum tabıkı gerı donusumlu bır bıcımde,yanı ıstedıgım zaman eskı halıne cevırecegım. beğenmeyıp degıstırdıgım yerler,aydınlatma+4 ad sıs lambası,dortlu sınyel,sele veya koltuk cok yusektı,bırde motorun arkasının yukseklıgı benı cok rahatsız edıyordu,bırde dıreksıyonu 8 cm kadar yukselttım,bıraz hızlımı gırıs yaptım ne? bu arada yas 40.herkeze saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bıraz gec oldu ama herkeze merhaba.yaz basında sızın yuzunuzden bır shadow 250 sahıbı oldum ( cokta memnunum sagolun) ama sızınle tanısma fırsatını daha yenı yakaladım,motorumda ufak ufak oynamalar yapıyorum tabıkı gerı donusumlu bır bıcımde,yanı ıstedıgım zaman eskı halıne cevırecegım. beğenmeyıp degıstırdıgım yerler,aydınlatma+4 ad sıs lambası,dortlu sınyel,sele veya koltuk cok yusektı,bırde motorun arkasının yukseklıgı benı cok rahatsız edıyordu,bırde dıreksıyonu 8 cm kadar yukselttım,bıraz hızlımı gırıs yaptım ne? bu arada yas 40.herkeze saygılar.

huuuop usta öyle 40 yaşında bu kadar hızlı giriş olmaz.
15 yaşında olsan neyse.
Yavaş yavaş olacak bu işler.
önce bi kaç foto göndereceksin .Göreceğiz ondan sonra:)
Hani fotolar?
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
Bugün 18 30 itibariyle yağan yağışında kayganlaştırdığı yolda ön tekerleğimin kayması sonucu düştüm. Bende ve artçımda herhangi bir sorun yok , motorun fren levyesi düşmenin şiddetiyle kırıldı maalesef birde arka fren ayaklığı yamuldu . Ön fren levyesinin yenisini ki saatin 19 00 a yaklaşması nedeniyle dükkanların çoğu kapalı olduğu için orjinali olmayan bir fren koluyla değiştirdim. Ve eve gidene kadar fena bir şekilde ıslandım.:salut:

geçmiş olsun arkadaşım
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
selamlar,

geçmiş olsun bendende :) benimde başıma geldi aynı olay motoru ilk aldığımda ön frene fazla sert bastımdı bi daha öğreniyosun :p

bu takozlar beni delirtecek en sonunda yeni taktırdığımda gitti iyicene dandikleşti yani anlamadım gitti. kullanımdan olduğunu sanmıyorum çunkü bu defa gerçekten dikkat ettim bakalım ne olacak acaba benim yüzümden mi diye ama değil.

şu kauçuktan bahseden arkadaş yardımcı olabilirmisin nerden alacağız kauçuuu ve hangi tornacıya gidelim en azından önceden böle bişi yapmış biri olsun daha çabuk ve kolay halledebilir

tşk.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
selamlar,

geçmiş olsun bendende :) benimde başıma geldi aynı olay motoru ilk aldığımda ön frene fazla sert bastımdı bi daha öğreniyosun :p

bu takozlar beni delirtecek en sonunda yeni taktırdığımda gitti iyicene dandikleşti yani anlamadım gitti. kullanımdan olduğunu sanmıyorum çunkü bu defa gerçekten dikkat ettim bakalım ne olacak acaba benim yüzümden mi diye ama değil.

şu kauçuktan bahseden arkadaş yardımcı olabilirmisin nerden alacağız kauçuuu ve hangi tornacıya gidelim en azından önceden böle bişi yapmış biri olsun daha çabuk ve kolay halledebilir

tşk.

biraz dalgınlık, biraz sinir, bi parça yağmur ve birazda tekerleğin iyi olmaması düşmek için yeterli sebepler.Samsun kauçuğu hakkında daha fazla bilgi verebilecek ve bu işlerle uğraşabilcek bir tornacıyı bilen varsa çok yardımcı olacaktır bize.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biraz dalgınlık, biraz sinir, bi parça yağmur ve birazda tekerleğin iyi olmaması düşmek için yeterli sebepler.Samsun kauçuğu hakkında daha fazla bilgi verebilecek ve bu işlerle uğraşabilcek bir tornacıyı bilen varsa çok yardımcı olacaktır bize.
İstanbullu arkadaşlar daha iyi bilir ama Perşembe pazarında Arapcami yanında kauçukçular vardır,oralara sorsanız bulunur sanırım.Ticari adı Samsun kauçugu değil bildiğim kadarı ile.
Yalnız takozlardan numune götürün ki uygun malzeme versinler.Bisan'da böyle bir sorunla ben karşılaşmadım,ben de takozları söküp bakmıştım,gayet kaliteliydi.
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
Ben şahsen Bilmiyorum Oraları
Neyse Bakacağız Gerçek Adını önce öğrenmek Lazım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst