Piyasadak mevcut ss lerin en yenisi 2007 model olunca 2 yılda ister istemez üzerindeki aküler niyadını doldurmaya başladı anlaşılan. Kolçak şansı olmadığından değiştirmek ve yeni aküyüde şarzlamadan takmamak lazım derim.
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
:bounce: