Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
1
supershadow 250

supershadow 250 motor aldım çok memnunum ancak ankarada yedek parça bulabileceğim yer ve bakım yaptırabileceğimiz yerleri bilen arkadaşlardan acil yardım bekliyorum. ayrıca motoru kullanırken her iki ayak bileğimde sıcaktan rahatsız oluyor normalmidir.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
shadow slx kardeş sen istop etme sorununu çözdün mü? aynı sorun bende de var. çözdüysen nasıl çözdüğünü söylermisin?
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
shadow slx kardeş sen istop etme sorununu çözdün mü? aynı sorun bende de var. çözdüysen nasıl çözdüğünü söylermisin?

selam
bugün benimde başıma geldi
motoru çalıştırıyorum az çalışıyor sonra kendiliğinden stop ediyor sonra da çalıştıramıyorum. işyerinde bırakmak zorunda kaldım. yardım rica ederim nedir başınıza geldi mi daha önce
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
selam
bugün benimde başıma geldi
motoru çalıştırıyorum az çalışıyor sonra kendiliğinden stop ediyor sonra da çalıştıramıyorum. işyerinde bırakmak zorunda kaldım. yardım rica ederim nedir başınıza geldi mi daha önce

Motorda kendi üstünde gelen bujileri mi kullanıyorsunuz?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
shadow slx kardeş sen istop etme sorununu çözdün mü? aynı sorun bende de var. çözdüysen nasıl çözdüğünü söylermisin?

selam
bugün benimde başıma geldi
motoru çalıştırıyorum az çalışıyor sonra kendiliğinden stop ediyor sonra da çalıştıramıyorum. işyerinde bırakmak zorunda kaldım. yardım rica ederim nedir başınıza geldi mi daha önce

selam arkadaşlar
benim motorda ilk aldığım sıralarda bu arızayı yapıyordu kafayı yedirtti bana ve değiştirmediğim yeri kalmadı bujileri, bobini, benzin otomatiği falan vs. ama yine işe yaramadı sonunda beynin arızalı olduğu ortaya çıktı onu da tamir ettirdim ve böylece problemi kökünden çözmüş oldum. saygılar...
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
arkadaşlar bende keeway almayı düşünüyorum ancak yedek parça ne durumda onu bilmiyorum bilgi verirseniz sevinirim

merhaba arkadaşlar bende keeway almayı düşünyorum ama yedek parça sıkıntısı çekersin dediler.ullanan arkadaşlardan bu konuda bilgi alabilirmiyim
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
shadow slx kardeşim benimde aynı olacak sanırım. usta büyük ihtimal beyin diyor. iki bujide ateşlemeyi kesiyor. yeni beyin fiyatı sordum 260 ytl. inş tamirat olur.
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
Motorda kendi üstünde gelen bujileri mi kullanıyorsunuz?


hayır ngk lardan aldım fakat sorun buji değilmiş beyin dedi usta açtı lehimledi sorun düzeldi ama bugün gene aynı şekilde çalıştıramadım yarın bakalım hayırlısı ne olacak
çok can sıkıcı ama napalım
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
yeni arka dişli takozlarını takalı 1 ay bile olmamasına rağmen takozlar işlevini yine yitirdiler, takozları değiştirmek yerine nasıl bir onlem alabilirim, sinir bozucu bir hal almaya başladı çünkü bu durum herhang bir fikri olan var mı*
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keeway ve Ledow daki bu takoz problemi bana ilginç geldi.
Bisan'da bu sorun yok.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
aslında debriyajım biraz sert kalkışlar biraz sert olabiliyor bazen ama 1 ayda takozların işlevini yok edicek hale getiriyo olmaması lazım sanırım :silent:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Takoz 10.000 km de ancak ölüyor.
Piyasadaki standart NGK bujide sahte çok dikkatli satın alın.
Fevri dostum motosikleti satıyor olmana üzüldüm.Aramızdaki eski emektar kullanıcılardan birisisin. :bounce:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Takozların ölüp ölmediğini nasıl anlarız? Arka dişli sallanıyorsa bitmiş demektir diye duymuştum sanırım doğrumu? benim motorum 14000 km oldu ve dişli sallanmıyor uzun yolda kullandığım içindir herhalde.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arka dişliyi elle tutup sallarsınız boşluk varsa beklemeden değiştirirsiniz.:cat:
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
bitmiş takozları yerlerinden çıkarabilmek tam bir işkence göbeği değiştirmeyi düşünücem ama maliyeti fazla olcak sanırım, başka çözüm yolu var mı blmiyorum?
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
bitmiş takozları yerlerinden çıkarabilmek tam bir işkence göbeği değiştirmeyi düşünücem ama maliyeti fazla olcak sanırım, başka çözüm yolu var mı blmiyorum?


Göbeği değiştiricem demişken aklıma geldi. Motorumuzun göbek bilyalarının ömrü kullanıma bağlıdır ama nekadardır aşağı yukarı bir fikri olan varmı?. Yada arada sırada sprey ve ağzındaki ince hortumuyla mevcut yağlar ile yağlamak iyi gelirmi?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
wd40 ideal.Yağlama sürtünmeden kaynaklanan aşınımı engellediği gibi paslanmayı da kestiğinden ömrü uzatacaktır.
:)
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
evet nihayetinde sorun çözüldü
beyin değişti :)

bende de bu takoz muhabbeti olmaya başladı üstelik daha yeni değiştirmiştim 1 ayda yıprandı yeniden değiştirdim 1 haftada arka dişli oynamaya başladı :s anlamadım bugün motor serviste akşama nedenini öğreneceğim.
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
evet nihayetinde sorun çözüldü
beyin değişti :)

bende de bu takoz muhabbeti olmaya başladı üstelik daha yeni değiştirmiştim 1 ayda yıprandı yeniden değiştirdim 1 haftada arka dişli oynamaya başladı :s anlamadım bugün motor serviste akşama nedenini öğreneceğim.

yan sanayi kullanılmış ondanmış dedi usta ama kendisi de yan sanayi ile değiştirdi. orijinali için sipariş verilmesi gerekiyormuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst