[Bursa - MT]

Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
190
:cat:tamam nevin bu planı tuttum harika denemeyi orhan da yaparız bişey olmazsa bizde atlarız::friends: cansuyu ama katmayalım nolur nolmaz bitane sanatçımız yedekte kalsın orhan gönüllü oldu tebrik ediyorum kendisini:cherry:Orhan hiç merak etme biz sana yastık sararız bişeycik olmaz korkma sakın arkandayız::blusssh:
vay be demek öle tamam ben atlatrım ilk o zaman siz ısmarlarsınız ölürse mbedavaya öldü dersiniz
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
8
Çakabeyin dün akşam sınırsız hayal gücüyle tasarladığı yeni ayak peglerini herkes gördü mü? Muhteşemdi:p
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
85
yeni eski tanıdığım tüm bursa mt grubuna sonsuz teşekkür ederim.ilk katıldığım da bu kadar samimi bir ortam beklemiyordum açıkcası.ALLAH (c.c.) nazarlardan kem gözlerden esirgesin.

dün ki toplantımız için buradan, hakkımda ki yorumlarınız için ayrıca teşekkür ederim.

bu arada sevgili cem ve pınar ikilisi tekrar yıldönümünüz kutlu olsun. İNŞALLAH son nefesinize dek böyle güzel kalmanız,huzurlu ve mutlu olmanız dileğimle. nice senelere...

yamaç paraşütü olayına bende gelmek istiyorum.sanırım yükseklik korkumu bu şekilde yenebilirim.
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
190
bence cansu ölebilirsin abi yastık veriyolar sadece emniyet için ayrıca içlerindeki feminist duyguyu da burdan ben gördüm önden beni atıcaklar aşağıya yastıkla ölmezzsem atlayacaklarmış :queen:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
yeni eski tanıdığım tüm bursa mt grubuna sonsuz teşekkür ederim.ilk katıldığım da bu kadar samimi bir ortam beklemiyordum açıkcası.ALLAH (c.c.) nazarlardan kem gözlerden esirgesin.

dün ki toplantımız için buradan, hakkımda ki yorumlarınız için ayrıca teşekkür ederim.

bu arada sevgili cem ve pınar ikilisi tekrar yıldönümünüz kutlu olsun. İNŞALLAH son nefesinize dek böyle güzel kalmanız,huzurlu ve mutlu olmanız dileğimle. nice senelere...

yamaç paraşütü olayına bende gelmek istiyorum.sanırım yükseklik korkumu bu şekilde yenebilirim.

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:)

Orhan hadi yırttın sayılır bak sana ortak bir arkadaşımız daha çıktı.Nevinle benimde sayenizde tecrübemiz artacak kesin sonuca varabilicez saolun varalun:cherry:

Sanırım Bursa MT olarak baharda topluca alçıda olma ihtimalimiz yükseliyor :cat: MT indirimi isteriz doktordan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben artık İstanbul'da çalışıyorum geç oldu ama fırsat bulamadım buraya yazmaya yeni katılan arkadaşlar hoşgeldiniz :rendeer:3 yıl Bursa'dan sonra şimdi yeni bir sayfaya İstanbul'a yazmaya başladım ama kaç sayfa süreceği belli değil :silent:hepinizi çok seviyorum:rendeer: kendinize iyi bakın :cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
Orhan hiç kıvırmaya çalışma ayrıca ben daha şu isimlere alışamadım.Cansu şarkımızıda çaldın çok teşekkür ederim ama üzgünüm seni atamayız elimizde bir müzisyen kalması lazım sen demir başsın

Orhan seninde çığlıklarını kaydedicez hiç merak etme meşur edicez seni:cherry:
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
190
:queen:ya ne mutlu oldum ben yahu yanlız ölmicem bak görüyonuzmu bursa mt o zaman mustafa abiyide engin abiyide isterim çakayıda isticektim ama onun nereye gidiceği belli değil onun için 4 kişi kafi şimdilik hem sizde baya prof olursunuz bu arada nevin hocam ve pınar :queen:

hadiya yanlız gitmem ebedi bir iki kişi olsun
o zman atlarım

:queen:cansu bakıyorum hiç sesin çıkmıyo solistim muhabbetine gidiyoruz burda göz göre göre
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
Siz ordada anlaşılan rahat durmicaksınız Mt yi öbür tarafa taşıyıp alevlerde motor partisi yokkk öle:pl: bizde geliyoruzz :cherry:
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
Hatırlanmak güzel inşalah işlerin yoluna girmiştir. İstanbul'dada olsan arada buraya uğra her zaman bekleriz.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hatırlanmak güzel inşalah işlerin yoluna girmiştir. İstanbul'dada olsan arada buraya uğra her zaman bekleriz.:rendeer:
Eyvallah abi sizin gibi güzel dostları heleki motorcu dostları unutmak mümkünmü,bana uyan gezileriniz olursa tabiki katılabilirim en azından bayramda 9 gün tatilde güzel bir buluşma ayarlayacağımızı tahmin ediyorum :cat:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
İş bulmana çok sevindim Yaşar bu krizde iyi iş başarmışsın.Bu şehirde değil bizden ayrıldın fakat olsun doyduğun yer...:)

Bu arada İbrahim abi senin oğlan bana bir şiir yazdı harika bişey yaaa,bu çocuğu boşlama çok iş var geleceğin yazarı...:)

Orhan ve Cansu ha paraşüt ve atlamak haaa,hıııııııımmm,arkanızdayız korkmayın...Ya Pınar bu arada 2 bayan motorcu bize Motor gezilerinde katılacak, demiştin ya hani doğruluk derecesi nedir söylede Orhan ile Cansu atladıktan sonraki bayan MT iktidarını hsaplayayım..(Bela geliyorum demez,savulun bre gafiller)
:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
Bu arada İbrahim abi senin oğlan bana bir şiir yazdı harika bişey yaaa,bu çocuğu boşlama çok iş var geleceğin yazarı...
Okuldada başarılı olsa aklım ericekte zar zor götürüyo ben sizi tanıştırayım okul oyayı için kulağını çekiver
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
bd3yr.jpg

Cansuyla orhana çok teşekkür ediyoruz harika dakikalar yaşattılar hepimize özellikle bizeeeee:rendeer:

b6f0ig.jpg

Biz ilk içeri girdiğimizde iki masa birleşikti sonra olay koptu gelen giden masa sığdıramadık dışarı taştık:cherry:

313oumd.jpg

işte kanıtı harika bir ortamdı biz yeni tanıştık ama bir anda bende anlamadım herkes öyle samimiydiki sanki kırk yıllık arkadaşmışız gibi bir ortam oluştu sohbet muhabbet dağıldık valla

ncjafl.jpg

nevin en kısa zamanda beni eğitime çıkarman lazım valla ilk buluşmada benimde motorla gelmem lazım

amp53q.jpg

MT nin hizmetinde sınır yoktu ketçap bile kovayla özel servis

30c9aig.jpg

Evlenme yıldönümümüzde arkadaşlara çok teşekkür ediyorum 10 katlı pastam ve mumum bile vardı.Aldığım en güzel hediyeydi çok mutlu oldum herkese teşekkür ederim:rendeer::rendeer::rendeer:

2uij0xi.jpg


çakabey çifti çok tatlıydılar sanırım her zamanki halleri:cat::cherry:







Daha isimleri tam bilmediğim için hepinizden özür diliyorum.İsimleri aklımda tutmak konusunda biraz zorlanan biriyim:pale:

yamaç paraşütü için eğitim gerekli mi peki? yoksa hocayla mı atlayacağız?

Eğitim şart değil Tandem uçuşları yapıyor eğitmenler onlarla uçulabiliyor.

Görüklede adpazarı iznik ve birkaç yerde daha var .

Fiyatlar görüklede 90 ytl idi.Diyer yerler irtifa daha az olduğu için 40 ytlye kadar iniyor

Orhan ve Cansu ha paraşüt ve atlamak haaa,hıııııııımmm,arkanızdayız korkmayın...Ya Pınar bu arada 2 bayan motorcu bize Motor gezilerinde katılacak, demiştin ya hani doğruluk derecesi nedir söylede Orhan ile Cansu atladıktan sonraki bayan MT iktidarını hsaplayayım..(Bela geliyorum demez,savulun bre gafiller)

bahara hazır olurlar elimden kurtulamazlar önce sen beni bir eğitte bende onların yakasına yapışim

Zaten orhanla cansunun işini hallettik sıraya Rıfata geldi.Ama onunla işimiz biraz daha zor gibi daha temkinli çıktı baksana kendini hemen sağlama almaya çalışıyor yok öleeee sanada yastık:)))
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
gece sigara dumanı hariç çok güzel oldu sanatçımızın sesi muhteşem canlı dinleyince çok farklı youtube dakinden çok daha güzeldi kendisine teşekkür ediyorum cafede çok güzeldi ancak yakında ufak gelebilir gibi :mrgreen: yeni bi organizasyondabuluşmak üzere

kendimde sigara içtiğim halde, bende çok fazla rahatsız oluyorum sigara dumanından... açık yerleri tercih etmek lazım... artık yaza kaldı... :cat:

Eyvallah abi sizin gibi güzel dostları heleki motorcu dostları unutmak mümkünmü,bana uyan gezileriniz olursa tabiki katılabilirim en azından bayramda 9 gün tatilde güzel bir buluşma ayarlayacağımızı tahmin ediyorum :cat:

abi hakkında hayırlısı olsun... seni daha iyi tanıyamadığım için üzülüyorum...
bayramda bi organizasyon olur mutlaka ama bide benim kortejim var...
ORDADA Bİ CBF250 EKSİK OLMASIN...

Zaten orhanla cansunun işini hallettik sıraya Rıfata geldi.Ama onunla işimiz biraz daha zor gibi daha temkinli çıktı baksana kendini hemen sağlama almaya çalışıyor yok öleeee sanada yastık:)))

BENDE İSTİYOM BENDE... EN ÇOK SEVDİĞİM ŞEY... HİÇ DENEMEDİM AMA... SEVİYOM İŞTE... BEN HER TÜRLÜ ATLARIM... NEDE OLSA HAZIR ASKERİZ :p
ARTIK İZİNE FALAN GELDİĞİMDE ANCA... HATTA HELİKOPTERLE YÜKSELİP ATLIYOLARYA PARAŞÜT AÇMADAN ASIL ONU SEVİYOM BEN :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
o değilde nevin hocam geçmiş öğretmenler gününüz kutlu olsun. :rendeer: topicti resimdi unutmuşuz affedin.:salut:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Sağol Rıfat bir Banus birde sen çıktın haa kutlayan..Dün teşekkür belgesi aldım,bu ara belge madalya bayağı iyi gidiyor,yinede hayat zor...

Galiba ben direK paraşütsüz denemek istiyorum bu atlayış,ya uçarım ya da yok olurum...:pr:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst