- Katılım
- 19 Eyl 2008
- Mesajlar
- 573
Mami geç sen dalganı sevgi ve güzelliğin kime zararı olmuş,sende vatanı sev ve en güzel en hayırlı bi şekilde muhafaza et bizim için...:rendeer:
Rıfat gelde seni tanıyamama ihtimali var unuttuk gibi mi ne sanki,bi hatırlatırsın olmazsa...:silent:
Serhat ve eşide geliyor sağolsunlar.Oldukça kalabalık bir organizasyon olacak gibi.Sado akşam aradı çok istiyor gelmeyi ama 10:00 dan sonra katılabilecekmiş iş muhabbettinden dolayı,bu krizde tüm engelleri aşıp Sado'ya her daim bize katılım imkanı sağlayan bir iş bulma çabalarındayım yardım!...:wiinkk:
He birde benim 2 arkadaş var uğrayacak,galiba yine gelen giden belli olmayacak...:cat:
yok estağfurullak dalga geçmek ne haddimize....
bu arada sanırım önümüzdeki sezon guruba bekar almamaya niyetleniyosunuz ufaktan... durum öyle gözüküyo bayaa arttı sayınız... :mrgreen:
banada bi kız bulun yav...askerden sonra