Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Sudan kedilerden de çok nefret ederim. :) Ama motosiklet öyle pis bi hastalık ki yağmurda ıslanacağımı bile bile biniyorum.

Listeye ben de adımı ekledim. O gün görüşürüz ey millet bi aksilik olmazsa. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hay anasını gene 19,00... gene katılamıyorum.izinsiz çalışıyorum artık 18,00-24,00 arası. .4-5 ay daha resimlere bakıcam. ondan sonra gt 250r ımla aranızda olcam her türlü etkinlikte.kafama eserse sağlam ıslatma da yaparım burdan söylüyorum. para mühim değil :bounce:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
hadı beyler daha daha kimler geliyor bak benden demesi butun hesabı yasın abi odıycek size suprız yapıcaktı sölemeden edemedim :p şimdi tekrar soruyorum kimler geliyor
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
buyuk bir ihtimalle bende oralarda olurum rexte falan hatta bi ugrar ateş alirim :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Etiketler: bulusmaya, conevar, dalgali, drift religion, gelmem, gozlerden, taksim, yesill, zuksen

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

zongshen yazacaktı bacom .. şeyi sürşşmüş.. eeeee dilii. heaaaaa. eli pardon :D
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılmama ihtimalim yüksek olmakla beraber katılma ihtimalimde olabilir ,bilemiyorum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Etiketler: bulusmaya, conevar, dalgali, drift religion, gelmem, gozlerden, taksim, yesill, zuksen

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

zongshen yazacaktı bacom .. şeyi sürşşmüş.. eeeee dilii. heaaaaa. eli pardon :D

yok baco, kelimeleri birleştir annicaksın ne demek istediimi:p
madem topici ben açmışım, süsliiim dedim:cherry:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
'Kaynım bana kaydı' Bunu biyerden hatırlıyorumm :silent:
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tavla yapalım mı yasin mekanda varmı tavla
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
kadıköyde eglencemi olur eglenceyi ben ayarlıyım bi gece :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
genelde ben her pazar gecesi BUDDHA BAR oluyorum...

yakın dostum sahne alıyor... (mert)

büyük bir ihtimal uğrayabilirim,ortam güzelse kalabilirim bile...
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Hişşştttt Kelleci topıc acıp nere kayboluyosun ınsan takıp eder bak arka sayfalara düşmüş...

Hadı bakalım gelen başka kımse yokmu.Hani eller gelenler kaldırsın elleri....
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güncel.......................
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Hişşştttt Kelleci topıc acıp nere kayboluyosun ınsan takıp eder bak arka sayfalara düşmüş...

Hadı bakalım gelen başka kımse yokmu.Hani eller gelenler kaldırsın elleri....
abi malum vardiyalı çalışıyorum. gececiyim::D ondan :)
evet beyler mekan tavlaya müsait var mı bileğine güvenen?:mrgreen:

istanbulda olsam kaçamazdı.sizlere keyif dolu eğlenceli saatler.


yok isteyemezsin kardeşim sınırlı servis.:p

ben biliyom onun derdini ümmet abey:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst