[Bursa - MT]

Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
7
slm arkadaslar ben bursayı hıc gormedım ama cok mettettiler guzel bı sehır kesın su avatarınızda bı kaç kişi de cgl gordum soruyorum sımdı bu cgl nın artıları ve eksılerını soyler mısınız bana????
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Sevgili topik ve çok içten samimi sıcak arkadaşlar,O halde Papet Cafe saat 18.00 Pazar akşamı hep birlikte olmak üzere ,ben yollarınızı gözleyen Nevin Tunçak buradan herkese iyi geceler diler(harita isterseniz bir ara atarım Korsan'ın ilerisi)... Hadi yatın artık! yatın! yatın!
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
O halde Papet Cafe saat 18.00 Pazar akşamı hep birlikte olmak üzere

Gemlik ekibi =

1 - Cansu & guitar :p
2 - Orhan
3 - Nilay - Ufuk ( henüz kesin değil )
4 - Selin - Çakabey

Tabi c.tesi öğleden sonra ve pazar gündüz ev toparlama işim var, orada uyuyup kalırsam beni mazur görün :p

Ayrıca üzülerek bildirmekteyim ki bu benim son gezimdir. Bundan sonraki yapılması olası gezilere katılamayacağım, zaten kış geldi gezi yapılacağını da düşünmüyorum. Motorumun custom işlemine kaldığım yerden devam edeceğim ve nasip olursa eğer seneye yaza bir canavar ile döneceğim...

Kazasız ve bol gülüşlü geziler dilerm...
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
arkadaşlar istanbul dönüşü desparadox u carrefourun ordaki lambalardan alıp çekirge üstünden yeşil vadiye çıkarız (verdiniz gazı desparadoxa şimdide papet cafe diyorsununuz )insanların şevkini kırmayın kardeşim hiç tanımadan evine davet etti gerçi ilk günden zaten ayıp olurda bence bunu göz ardı etmeyin

ps:özgürün halduna çok selamı varmış o anlar dedi:)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
İsteyen istediği yere gitmek te serbest Engin kardeş yeterki gönüller bir olsun...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
ps:özgürün halduna çok selamı varmış o anlar dedi:)

Gereksiz çıkıştın şimdi müezzin efendi, desparadox hanım bizimle mudanya ya iniyor. Hatta bana söz bil everdi köpekleri evde bırakacak :p Benim bu ara ana caddelerde fazla dolaşmamam gerekiyor, hakkımda vur emri çıkmış :d

özgürüm kaptanım eğer bana bi lafın varsa gel pazar günü er meydanına face to face olayına girelim :p
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Gereksiz çıkıştın şimdi müezzin efendi, desparadox hanım bizimle mudanya ya iniyor. Hatta bana söz bil everdi köpekleri evde bırakacak :p Benim bu ara ana caddelerde fazla dolaşmamam gerekiyor, hakkımda vur emri çıkmış :d

özgürüm kaptanım eğer bana bi lafın varsa gel pazar günü er meydanına face to face olayına girelim :p

yok ben ne cıkışacam ayrıca kimseninde avukatlığını yapmıyorum herkez tabikide özgür isteğini yapmakta mevzular cok karışmış.bende tanınmam pınarı en azından hürmetten sorulabilirdi o kadar heves etmiş kendi görüşüm kimseyi bağlamaz

özgüre gelince valla ne isterseniz onu yapın ben elçiyim bana zeval olmasın .araşın görüşün :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
engindmn
arkadaşlar istanbul dönüşü desparadox u carrefourun ordaki lambalardan alıp çekirge üstünden yeşil vadiye çıkarız (verdiniz gazı desparadoxa şimdide papet cafe diyorsununuz )insanların şevkini kırmayın kardeşim hiç tanımadan evine davet etti gerçi ilk günden zaten ayıp olurda bence bunu göz ardı etmeyin

düşünceniz için teşekkürler nasıl olsa baharda gene geziler başlar aslında biraz tırsmıyoda değildim ayak uydura bilirmiyim uyduramazmıyım diye daha acemiyim çünkü o zamana kadar bende iyice öğrenmiş ve şu andaki motoru değiştirmiş olurum daha rahat olur. ev olayına gelince her zaman sizlere açık geziler bahara kadar dondurulacağına göre ne zaman isterseniz bizde toplana biliriz benim için bir problem yok ben sadece sizlerle tanışmak istiyorum plan nasıl olursa uyarız muhim olan bir arada güzel vakit geçirmek:)

gezi fotoğraflarına bakarken aslında nevin senin motora takıldım kaldım senden yarın motor hakkında biraz bilgi alıcam büyük ihtimal bende seninkinden alacak gibiyim
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Bu yazınızı kabul olarak algılıyor ve listeyi yeniden düzenliyorum, ayrıca katılacak arkadaşlarında isimlerini belirtmeleri reca olunur :p

1 - Nevin - Faruk ( ev sahibi )
2 - Mustafa ( zakokkk )
3 - Orhan
4 - Cansu & guitar :p
5 - Nilay - Ufuk ( son dakika belli olacak )
6 - Refiş - Süha
7 - Selin - ÇakaBey
8 - Muhammet ( m@mi )
9 - Enginim Dumanım ( rüzgar mudanya tarafına doğru eserse gelecek )
10 - Özgürüm Kaptanım ( rüzgar mudanya tarafına doğru eserse gelecek )

yok mu arttırannnn ?????

Veeee Gecenin En Ağır Misafiri !!!

__________ Pınar Hanım _______

_______ Nam - ı Diğer ===} Desparadox _________
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
eheheee bizsiz olmaz bundan sonra her buluşmaya yazabilirsiniz :cherry:

Pınar-Cem ikilisi olaraktan
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Lan oğlum ben unutuldu dşye seviniyordum , nerden bulup çıkardın şimdi onu :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst