- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 346
şu kum torbası veye kaldırım taşı olayı harika bende motorda yelken vazifesi görüyorum uygulamaya geçebiliriz.Bir gün havalanıcam
" aaaa abi bak ZEPLIN var üstümüzde " :cherry:
şu kum torbası veye kaldırım taşı olayı harika bende motorda yelken vazifesi görüyorum uygulamaya geçebiliriz.Bir gün havalanıcam
" aaaa abi bak ZEPLIN var üstümüzde "
geçmiş olsun kötü bişey yoktur işallah o sölediğiniz motor tamir ücretidir
bursalılar hepinize selam bursa gemlik tenim ben inşallah tanışırız
buna sevindim geçmiş olsun herkese iyi geceler ben kaçıyorumdetayları pazar günü konuşuruz, ama kaza değil allaha şükür
Hay ben böyle aşkın ızdırabını .............
Kardeş sen hala geri teknolojidesin, radyatorlusu çıktı onların; sulandırıyorsun hararet mararet bişeycik kalmıyor :salut:
O halde Papet Cafe saat 18.00 Pazar akşamı hep birlikte olmak üzere
ps:özgürün halduna çok selamı varmış o anlar dedi![]()
Gereksiz çıkıştın şimdi müezzin efendi, desparadox hanım bizimle mudanya ya iniyor. Hatta bana söz bil everdi köpekleri evde bırakacakBenim bu ara ana caddelerde fazla dolaşmamam gerekiyor, hakkımda vur emri çıkmış :d
özgürüm kaptanım eğer bana bi lafın varsa gel pazar günü er meydanına face to face olayına girelim![]()
engindmn
arkadaşlar istanbul dönüşü desparadox u carrefourun ordaki lambalardan alıp çekirge üstünden yeşil vadiye çıkarız (verdiniz gazı desparadoxa şimdide papet cafe diyorsununuz )insanların şevkini kırmayın kardeşim hiç tanımadan evine davet etti gerçi ilk günden zaten ayıp olurda bence bunu göz ardı etmeyin
şu kum torbası veye kaldırım taşı olayı harika bende motorda yelken vazifesi görüyorum uygulamaya geçebiliriz.Bir gün havalanıcam
dikkat edinde o zeplin yolda tepenize inmesin her çıkışın birde inişi vardır:cherry:
slm sende cgl var galıba ben yenıyım burda bu cgl nın artısı ve eksısı konusunda benı bılgılendırır mısınız
???