Arkadaşlar bu arada bu gezi ile ilgili tam bir yorum ve katılım listesi oluşmazsa bence en kötü ihtimal Mudanya Papet cafe ve sonrasında Yıldız tepe (donma faslı) ama yemek falan yok(gereksiz),tabiii Cansunun bildiği ve daha yakın olan bir mekan geleceğini umuyoruz...Bu arada Pınar' cığım seninle tanışmayı çok istiyoruz muhakkak gel fakat inan sahil kenarı daha iyi hatta Gemlik bile olsa Bursa içinden daha güzeldir...
katılıyorum hocam sana en mantıklısı budur Bursa nın trafiği gürültüsü çekilmez amaç yorgunluk atıp birlikte eğlenmek değilmi?Biz yine geleneğimizi değiştirmeyip ya papette yada gemlikte buluşalım bencede :cat:
Arkadaşlar bu arada bu gezi ile ilgili tam bir yorum ve katılım listesi oluşmazsa bence en kötü ihtimal Mudanya Papet cafe ve sonrasında Yıldız tepe (donma faslı) ama yemek falan yok(gereksiz),tabiii Cansunun bildiği ve daha yakın olan bir mekan geleceğini umuyoruz...Bu arada Pınar' cığım seninle tanışmayı çok istiyoruz muhakkak gel fakat inan sahil kenarı daha iyi hatta Gemlik bile olsa Bursa içinden daha güzeldir...
Gemlik bile olsa...
Benim için farketmez mühim olan sizlerle tanışmak benim için papet kafe mudanyanın neresinde oraya geliriz:cat:
hocam haklısınız da ablamızın ehliyeti yok oralara gelmesi problem olabilir![]()
Mutlaka bekliyoruzzzz...
Bu arada köpeklerinizi evde bırakın " kendi sağlıkları açısından " :cat:
Niye tekil konuşuyorsun kardişşşşş :cherry:
Bu arada köpeklerinizi evde bırakın " kendi sağlıkları açısından "
Bana saldıracak köpek iki sefer düşünsün bi ısırırsam ben onu kuduz olur alimallah
senin için artık bir prbolem degil abi o kadar yoldan sonra gemlikte mudanyada sana bişi olmaz bence![]()
![]()
bende bu geziye katılmaya calısacgım tabi ruzgardan ucmassam![]()
Yav nere gidioz artık karar verelim Kafam karıştı benim
dabi dabi !!! onun için perşembe günü 800 ytl giydirdiler bana :bounce:
Kolayı var; nasılsa sende scooter var, at ortasına iki tane kaldırım taşı, değil rüzgar - boran kopsa bi şeycik olmazzzz.
abi motor bir aşksa ızdırabınıda cekcez tabi bu arada tekrardan geçmiş olsunben dırek kum torbası dusundum
![]()
abi napalım 5e takmayınca makine hararet yapıo mecburen vites 5 te :mrgreen: