- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 346
tabi forumda yakalarsan...
Onu mu ??? En son pazar günü sabahı Bursa - İstanbul arası E-5 te olacağına dair duyum aldım
Arabanın markası güzelse belki yoldan alabilirsin :wiinkk:
tabi forumda yakalarsan...
arkadaşlar istanbul dönüşü desparadox u carrefourun ordaki lambalardan alıp çekirge üstünden yeşil vadiye çıkarız (verdiniz gazı desparadoxa şimdide papet cafe diyorsununuz )insanların şevkini kırmayın kardeşim hiç tanımadan evine davet etti gerçi ilk günden zaten ayıp olurda bence bunu göz ardı etmeyin
ps:özgürün halduna çok selamı varmış o anlar dedi![]()
yok ben ne cıkışacam ayrıca kimseninde avukatlığını yapmıyorum herkez tabikide özgür isteğini yapmakta mevzular cok karışmış.bende tanınmam pınarı en azından hürmetten sorulabilirdi o kadar heves etmiş kendi görüşüm kimseyi bağlamaz
özgüre gelince valla ne isterseniz onu yapın ben elçiyim bana zeval olmasın .araşın görüşün![]()
düşünceniz için teşekkürler nasıl olsa baharda gene geziler başlar aslında biraz tırsmıyoda değildim ayak uydura bilirmiyim uyduramazmıyım diye daha acemiyim çünkü o zamana kadar bende iyice öğrenmiş ve şu andaki motoru değiştirmiş olurum daha rahat olur. ev olayına gelince her zaman sizlere açık geziler bahara kadar dondurulacağına göre ne zaman isterseniz bizde toplana biliriz benim için bir problem yok ben sadece sizlerle tanışmak istiyorum plan nasıl olursa uyarız muhim olan bir arada güzel vakit geçirmek
gezi fotoğraflarına bakarken aslında nevin senin motora takıldım kaldım senden yarın motor hakkında biraz bilgi alıcam büyük ihtimal bende seninkinden alacak gibiyim
Pınar tabii yarın motor hakkında gerekli her bilgiyi veririm.Oldukça memnunum ve kaza olduğunda bu tür motorlarda kurtulma şansı daha yüksek.Aynı zamanda biz bayanlar malesef erkekler gibi tek bir şeye konsantre olamıyoruz ve trafikte tam bir canavara dönüşüyoruz(Aynı anda bir çok şeyi düşünebilme ve bunu yaparken asıl önemli mevzuyu unutabilme yeteneği).Bu sebeple en uygunu otomatik vites,yarın bayan bir motorcuyu tanıyabilme şerefine nail olacağım için şimdiden heyecanlanıyorum,muhakkak gel...
Bu yazınızı kabul olarak algılıyor ve listeyi yeniden düzenliyorum, ayrıca katılacak arkadaşlarında isimlerini belirtmeleri reca olunur
1 - Nevin - Faruk ( ev sahibi )
2 - Mustafa ( zakokkk )
3 - Orhan
4 - Cansu & guitar
5 - Nilay - Ufuk ( son dakika belli olacak )
6 - Refiş - Süha
7 - Selin - ÇakaBey
8 - Muhammet ( m@mi )
9 - Enginim Dumanım ( rüzgar mudanya tarafına doğru eserse gelecek )
10 - Özgürüm Kaptanım ( rüzgar mudanya tarafına doğru eserse gelecek )
yok mu arttırannnn ?????
Veeee Gecenin En Ağır Misafiri !!!
__________ Pınar Hanım & Cem Bey _______
_______ Nam - ı Diğer ===} Desparadox _________
Gereksiz çıkıştın şimdi müezzin efendi, desparadox hanım bizimle mudanya ya iniyor. Hatta bana söz bil everdi köpekleri evde bırakacakBenim bu ara ana caddelerde fazla dolaşmamam gerekiyor, hakkımda vur emri çıkmış :d
özgürüm kaptanım eğer bana bi lafın varsa gel pazar günü er meydanına face to face olayına girelim![]()
Ayşe Şule Bilgiç ile Kıraç evlenmişler....
Peki şimdi size bir soru ; Kıraç alkolü bırakacak mı
:rendeer:
Valla ben birazdan gaz açıcam bi yerlere yağmurmuş lodosmuş fısss :bounce: