[Bursa - MT]

Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
aslında bana kalırsa bende yemek taraftarı değilim. Mudanya Papet cafe deniz dalgalar ve gitar. tabi yemek faslı ve pınar arkadaşımızın davet olayı yatarsa yinede çoğunluğa uyarız.:wiinkk:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Arkadaşlar bu arada bu gezi ile ilgili tam bir yorum ve katılım listesi oluşmazsa bence en kötü ihtimal Mudanya Papet cafe ve sonrasında Yıldız tepe (donma faslı) ama yemek falan yok(gereksiz),tabiii Cansunun bildiği ve daha yakın olan bir mekan geleceğini umuyoruz...Bu arada Pınar' cığım seninle tanışmayı çok istiyoruz muhakkak gel fakat inan sahil kenarı daha iyi hatta Gemlik bile olsa Bursa içinden daha güzeldir...

katılıyorum hocam sana en mantıklısı budur Bursa nın trafiği gürültüsü çekilmez amaç yorgunluk atıp birlikte eğlenmek değilmi?Biz yine geleneğimizi değiştirmeyip ya papette yada gemlikte buluşalım bencede :cat:
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
10
katılıyorum hocam sana en mantıklısı budur Bursa nın trafiği gürültüsü çekilmez amaç yorgunluk atıp birlikte eğlenmek değilmi?Biz yine geleneğimizi değiştirmeyip ya papette yada gemlikte buluşalım bencede :cat:



yukarıdaki mesaj tarafımdan yazılmıştır çakabeyle bir ilgisi yoktur yanlışlıkla haldunun üyeliğiyle yazdım o ne düşünür bu konuda bilmiyorum :)
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
190
baba papet mantıklı bizde dışarıya çıkalım mudanya güzeldir yav
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
190
:cat: aha sana el

satzen çakahatun sen söle biz uyarız
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
Arkadaşlar bu arada bu gezi ile ilgili tam bir yorum ve katılım listesi oluşmazsa bence en kötü ihtimal Mudanya Papet cafe ve sonrasında Yıldız tepe (donma faslı) ama yemek falan yok(gereksiz),tabiii Cansunun bildiği ve daha yakın olan bir mekan geleceğini umuyoruz...Bu arada Pınar' cığım seninle tanışmayı çok istiyoruz muhakkak gel fakat inan sahil kenarı daha iyi hatta Gemlik bile olsa Bursa içinden daha güzeldir...

:)Benim için farketmez mühim olan sizlerle tanışmak benim için papet kafe mudanyanın neresinde oraya geliriz:cat:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Mutlaka bekliyoruzzzz...

Bu arada köpeklerinizi evde bırakın " kendi sağlıkları açısından " :cat:




Niye tekil konuşuyorsun kardişşşşş :cherry:

o yanlıkşıkla oldu pınar ablanın yazdını gormemiştim abi :pale: senin için artık bir prbolem degil abi o kadar yoldan sonra gemlikte mudanyada sana bişi olmaz bence :p :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Yav nere gidioz artık karar verelim Kafam karıştı benim

Tabi canım takmış eleman vitesi 5 e kafada karışır, gözde karışır...

Pazar akşamı ölmez de sağ kalırsak eğer papeti dağıtmaya gidiyoruz :bounce:

Ama buradan bi karar verin saat kaçta buluşulacak ???
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
dabi dabi !!! onun için perşembe günü 800 ytl giydirdiler bana :bounce:



Kolayı var; nasılsa sende scooter var, at ortasına iki tane kaldırım taşı, değil rüzgar - boran kopsa bi şeycik olmazzzz.

abi motor bir aşksa ızdırabınıda cekcez tabi bu arada tekrardan geçmiş olsun :) ben dırek kum torbası dusundum :p
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
abi motor bir aşksa ızdırabınıda cekcez tabi bu arada tekrardan geçmiş olsun :) ben dırek kum torbası dusundum :p

Hay ben böyle aşkın ızdırabını .............

abi napalım 5e takmayınca makine hararet yapıo mecburen vites 5 te :mrgreen:

Kardeş sen hala geri teknolojidesin, radyatorlusu çıktı onların; sulandırıyorsun hararet mararet bişeycik kalmıyor :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
304
şu kum torbası veye kaldırım taşı olayı harika bende motorda yelken vazifesi görüyorum uygulamaya geçebiliriz.Bir gün havalanıcam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst