[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gidişte güzel olup dönüşte fırtına cıkarsa yanduk gerçi ben alışkınım pazar ola hayrola :cherry:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe selamlar,bizim iş yine olmadı moralmen çöktük,birsen daha kötü bu gün teyyare gibi geziniyorum,70 lik rakı içsem bu kadar sarsmazdı,neyse allah her şeyin hayırlısını versin
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
herkeşe selamlar,bizim iş yine olmadı moralmen çöktük,birsen daha kötü bu gün teyyare gibi geziniyorum,70 lik rakı içsem bu kadar sarsmazdı,neyse allah her şeyin hayırlısını versin

Canı verende allah, alanda allah. Herşeyin hayırlısı olsun. Üzme tatlı canını cengizim :salut:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzefferim ben fazla takmam olacak diyede kendimi kurmadım,herşeyin hayırlısı dedim ama birsenin hali çok kötü
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
üzülme demek kolay ama,herşeyde bir hayır vardır.allah hayırlı olacaksa versin.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
muzefferim ben fazla takmam olacak diyede kendimi kurmadım,herşeyin hayırlısı dedim ama birsenin hali çok kötü


sağlık olsun cengiz abi yengeye selam söyle fazla takmasın herşeyin hayırlısı olsun diyelim




adana mt 22 kasım cumartesi akşam saat 17:00 -19:00 saatlari arasında fuar alanında buluşma teklif ediyorum biletler bende mevcut bahçe peyzaş ve iş makineleri fuarı katılmak isteyenler el kaldırsın selamlar
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
herkeşe selamlar,bizim iş yine olmadı moralmen çöktük,birsen daha kötü bu gün teyyare gibi geziniyorum,70 lik rakı içsem bu kadar sarsmazdı,neyse allah her şeyin hayırlısını versin

Abi hayır gibi görünen bi olayda şer,şer gibi görünen bi olayda hayır olabilir,Mevlam en güzelini düşünür ve yapar,bize düşen metin olmak,şükretmek ve istemektir...

Allah gönlünüzdekinin en hayırlısını mutlaka verecektir...

Bakalım mevlam neyler,neylerse güzel eyler,deyip üzülmemek elde değil ama yıpratmamak lazım kendinizi..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Abi hayır gibi görünen bi olayda şer,şer gibi görünen bi olayda hayır olabilir,Mevlam en güzelini düşünür ve yapar,bize düşen metin olmak,şükretmek ve istemektir...

Allah gönlünüzdekinin en hayırlısını mutlaka verecektir...

Bakalım mevlam neyler,neylerse güzel eyler,deyip üzülmemek elde değil ama yıpratmamak lazım kendinizi..

SADAKALLAHULAZİİM.

kardeş cuma hutbesi gibi olmuş.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
eeee imam hatip kökenliyiz hafızız aynı zamanda,arada dilimiz dini terimlere kayar...

Sizede ne yazsak yaranamıyoruz:p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yav kaç kere diyecem,dövil tek teker yapmaaaaaaazz.o bir leydi.hırçın değildir,asildir,zarifdir.:queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
bir arkadaşın söylediğine göre bütün motorlar tek teker yaparmış. o yüzden azimle çişini yapan neler neler yapmazmış diyorlar. valla ben söyleyenlerin yalancısıyım.


son kez bi gücelleyelim

1-Muzaffer + Eşi
2-Muzaffer (Ben)+ Eşi
3-Musatafa abi + Eşi
4-Turgay abi + oğlu
5-Veyis hocam + eşi
6-Bora + Kızı
7-İso + Nişanlısı
8-Çelik Gürsel + Eşi
9-Demir Gürsel + Eşi
10-Haluk hoca
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Bak fotosunu bile değişti tanınmamak için
foto hüseyin umut yiğenimin olur.artis gibidir kendisi:) benden yakışıklı durduğu kesin:p
Bugün hava güzel inşallah Pazar günüde böyle olur :flower:
çorbadan dönenin kaşığı kırılsın.motorcu adam yağmur çamur dinlemez:mrgreen:
umarım.ama meteoroloji öyle demiyor.gerçi meteorolojiye bakacak olursan,bugün yağmurlu gösteriyor.
abi bir haftadır adana yağmurlu meteorolojiye bakarsak, o yüzden fazla takmayın hava raporlarını.
yeterki bizim havamız yerinde olsun:cat:
herkeşe selamlar,bizim iş yine olmadı moralmen çöktük,birsen daha kötü bu gün teyyare gibi geziniyorum,70 lik rakı içsem bu kadar sarsmazdı,neyse allah her şeyin hayırlısını versin
cengizim abim, birsenim yengem:rendeer:
herşeyde bir hayır aramak lazım.Allah veriyor kimisine gözgörgüsü yapıyor.vardır bundada bir hayır.lütfen metin olun, çok geçmiş olsun:rendeer:
yav kaç kere diyecem,dövil tek teker yapmaaaaaaazz.o bir leydi.hırçın değildir,asildir,zarifdir.:queen:
abi yapmayacak motor yoktur istersen bi ver anahtarı:cherry:
bir arkadaşın söylediğine göre bütün motorlar tek teker yaparmış. o yüzden azimle çişini yapan neler neler yapmazmış diyorlar. valla ben söyleyenlerin yalancısıyım.


son kez bi gücelleyelim

1-Muzaffer + Eşi
2-Muzaffer (Ben)+ Eşi
3-Musatafa abi + Eşi
4-Turgay abi + oğlu
5-Veyis hocam + eşi
6-Bora + Kızı
7-İso + Nişanlısı
8-Çelik Gürsel + Eşi
9-Demir Gürsel + Eşi
10-Haluk hoca

herzaman güncel:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst