- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
Eyiiiiiiiiii akşamlar Adana Mt nin pastane motırcıları,bende dahilbugün izin aldım duramadım gittim motoru görmeye ben onu beğendim o beni beğendi aldım anahtarı düştüm yola motır manyak gaza dokandımı zıplıyor direksiyon küçücük manevra yapamadım azdaha depodan çıkarırken yatırıyordum,birde benzini bitti yolda kaldım allahtan kaldığım yer Mustafa Kemal Paşa bulvarındaki opetin karşısıydı fazla rezillik çekmedim.Neyse benzi aldım düştüm yola doğru izzet ustama ustama,beni görünce şaşırdı ve motoru tanıdı daha önce kendi toplamıştı sakın aldım deme dedi sen binmezsin nakedlara dedi bende jinlunla kafa kafaya takas ettim dedim,sevindi iyi bir tercih dedi bunu satmak daha kolay dedi bende bir an önce elden çıkar dedim motoru teslim ettim benim canım DR 800 me kavuştum at sahibinin altında kişnermiş,bendeki kişnemedi beni üstünden atacaktı nerdeyse çok agresif yani türkçesi beni sarmadı iyi akşamlar
abi ben peşin peşin hayırlı olsun diyim:rendeer: allah gönlüne göre versin