[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Eyiiiiiiiiii akşamlar Adana Mt nin pastane motırcıları,bende dahil :p bugün izin aldım duramadım gittim motoru görmeye ben onu beğendim o beni beğendi aldım anahtarı düştüm yola motır manyak gaza dokandımı zıplıyor direksiyon küçücük manevra yapamadım azdaha depodan çıkarırken yatırıyordum,birde benzini bitti yolda kaldım allahtan kaldığım yer Mustafa Kemal Paşa bulvarındaki opetin karşısıydı fazla rezillik çekmedim.Neyse benzi aldım düştüm yola doğru izzet ustama ustama,beni görünce şaşırdı ve motoru tanıdı daha önce kendi toplamıştı sakın aldım deme dedi sen binmezsin nakedlara dedi bende jinlunla kafa kafaya takas ettim dedim,sevindi iyi bir tercih dedi bunu satmak daha kolay dedi bende bir an önce elden çıkar dedim motoru teslim ettim benim canım DR 800 me kavuştum at sahibinin altında kişnermiş,bendeki kişnemedi beni üstünden atacaktı nerdeyse çok agresif yani türkçesi beni sarmadı iyi akşamlar

abi ben peşin peşin hayırlı olsun diyim:rendeer: allah gönlüne göre versin
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzafferim bir ses var hayvanda sankim fazer şelepsiz sese hasta oldum ama çok hızlı beni aşar dostum hemde çooook aşar,haaa enduroya müşteri çıktı o zaman iş değişir,hemen küçük bir modifikasyom gidonu fazer, önü biraz düşür yanlara ve arkaya çanta birde motoru elden geçirtirim ozaman binerim ama şu aşamada bana nakiti en kısa yoldan hangisi sağlarsa benim için avantaj
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende şaşırdım ne yapacağımı ama bişeyi kesin olarak anladım hondanın motorunu söküp 250 lik çin olmuyor çünküüü şaft var yarım mafsallı öbür taraf tek bu tarafda şaft var ancak kesip ona uygun şase kaynak falan filan oda semeriyle sekseni bulacak böylesi daha hayırlı olur inşallah
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
benim için daha hayırlı muzafferim,satması daha kolay dedi ustam öbürü çin diye kimse yüzüne bakmıyor bu gün dükkana girdim hemen satılık mı dedi birisi ustamda yok dedi ve bana abi sen karışma kimseye fiyat verme dedi bende al motor senin dedim herşeyi sana ait dedii bıraktım geldim

halukçuğum istediğin kuyruk olsun hele şu pazartesi olumlu haberi alalım o zaman düzeltiriz canın sağolsun senin

siz güzel haberi alında kuyruksuz da olur bu işler canın sağolsun.
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
şu an şahin kardeşimin yanındayım oradan yazıyorum.o da herkese iyi akşamlar diyor:rendeer:
Hava şartları müsade ederse tabi ::dpac::



Sen dün akşam nerdeydin bakim ::karma::
dün iş yorucuydu kusura bakmayın:pale: dinlenmeyi tercih ettim
adaş senin balık tutmanı bekliyecek olursak eğer bütün hepimiz acımızdan ölürüz. gel sen balık tutmayı başka bir zamana bırak. biz balığı lokantada yiyelim olmaz mı?:queen:
adaş sen yanıma gelmez, yada telefonlada olsa aramazsan emin ol ben rahat balık tutarım:mrgreen: seni seviyorum adaşım benim:p
Yada sen birgün önceden git balıkları tutu biz ertesi gün geliriz birlikte yeriz. sevgili gürsel.
vallahi niyetim bir gün önce balığa karataşa gitmek.içine doğmuş:)
Eyiiiiiiiiii akşamlar Adana Mt nin pastane motırcıları,bende dahil :p bugün izin aldım duramadım gittim motoru görmeye ben onu beğendim o beni beğendi aldım anahtarı düştüm yola motır manyak gaza dokandımı zıplıyor direksiyon küçücük manevra yapamadım azdaha depodan çıkarırken yatırıyordum,birde benzini bitti yolda kaldım allahtan kaldığım yer Mustafa Kemal Paşa bulvarındaki opetin karşısıydı fazla rezillik çekmedim.Neyse benzi aldım düştüm yola doğru izzet ustama ustama,beni görünce şaşırdı ve motoru tanıdı daha önce kendi toplamıştı sakın aldım deme dedi sen binmezsin nakedlara dedi bende jinlunla kafa kafaya takas ettim dedim,sevindi iyi bir tercih dedi bunu satmak daha kolay dedi bende bir an önce elden çıkar dedim motoru teslim ettim benim canım DR 800 me kavuştum at sahibinin altında kişnermiş,bendeki kişnemedi beni üstünden atacaktı nerdeyse çok agresif yani türkçesi beni sarmadı iyi akşamlar

cengiz abi hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cenkisim.boracım,halukçuğum ve şahin kardeşim teşekkürler,Zaferim sana bişey yok sen evde otur çitlek çit,sona anlamadım de benden de sana prafo
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gürselim,şahin erdem nerden çıktı yaaaaaa biz seni demir gürsel olarak biliyorduk
Zaferim haftaya çarşamba gelirsen ben sana tek tek anlatırım.Çitleğe devam
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Hayırlı olsun Cengiz bey. Demek mecburen modifiyeden vazgeçtin. Neyse en azından bunu daha kolay satarsın artık.Selamlar.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Veyis hocam teşekkürler iyi dileklerin için,
ares01(mehmet kardeşim memnun oldum çarşambalari takip et tanışırız)kal sağlıcakla

Hayırdır Zaferim mayısa kadar neden gelemiyorsun Kenyadamısın yoksa:p
Doğru devlet adamıyım ama derin değil sığ sığ

Ha şöyle herzamanki bildik muzafferim demirim gürselim böyle daha iyi
ya akşam akşam zafer takılıyor kendi çapında,bende çemberine takılıyorum
herkese en güzel geceler,renkli rüyalar.Yarın yazışmak dileğiyle hoşçakalın ben yatar,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst