- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
aslında bu mevzu başımdan defalerca geçti bugün aklıma geldi yazayım dedim
motorumu satmadan önce istanbul trafiğinden aktif kullanırım topcase sizde binmem her yere girer çıkardım yeri geldimi nadiren koli elektronik cihaz da arkaya bağlarım paşa paşa işmi görürüm bu muhabbet genelde tesadüf ya pompacıyla benzincide ya yıkamacıda ya serviste geçerdi
abi kaça aldın
-şu fiyata geldi bana
kaç km de bu
- 18000 oldu
güzelmiş temiz bakmışsın sıfır gibi
-sağol
hangi şirkettesin abi?
-nası?
kurye değilmisin?
-yoo değilim
neden biniyorsun ozaman motora:silent:
-hönk cevap veremedim bu soruya
motorumu satmadan önce istanbul trafiğinden aktif kullanırım topcase sizde binmem her yere girer çıkardım yeri geldimi nadiren koli elektronik cihaz da arkaya bağlarım paşa paşa işmi görürüm bu muhabbet genelde tesadüf ya pompacıyla benzincide ya yıkamacıda ya serviste geçerdi
abi kaça aldın
-şu fiyata geldi bana
kaç km de bu
- 18000 oldu
güzelmiş temiz bakmışsın sıfır gibi
-sağol
hangi şirkettesin abi?
-nası?
kurye değilmisin?
-yoo değilim
neden biniyorsun ozaman motora:silent:
-hönk cevap veremedim bu soruya
Son düzenleme: