neden biniyorsun ozaman motora?

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
aslında bu mevzu başımdan defalerca geçti bugün aklıma geldi yazayım dedim

motorumu satmadan önce istanbul trafiğinden aktif kullanırım topcase sizde binmem her yere girer çıkardım yeri geldimi nadiren koli elektronik cihaz da arkaya bağlarım paşa paşa işmi görürüm bu muhabbet genelde tesadüf ya pompacıyla benzincide ya yıkamacıda ya serviste geçerdi

abi kaça aldın
-şu fiyata geldi bana
kaç km de bu
- 18000 oldu
güzelmiş temiz bakmışsın sıfır gibi
-sağol
hangi şirkettesin abi?
-nası?
kurye değilmisin?
-yoo değilim
neden biniyorsun ozaman motora:silent:
-hönk cevap veremedim bu soruya
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ben soranlara kuryeyim diyorum ileri gidip ne tasıyosun tarzı soru soranlarada kendimi diyorum onlar apışıp kalıolar:p
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
adam gibi cevap versende anlicak potansiyele sahip değillermiş boşver...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çok gzüelmiş yaaaa,
bana da şunu demişlerdiı " hem motora binyosun hem yüzünü gizliyosun ( kaskımı gösterdi)"
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
abi kaça aldın
sanane
kaç km de bu
100000 devirdim
güzelmiş temiz bakmışsın sıfır gibi
ha ha öle
hangi şirkettesin abi?
sanane
kurye değilmisin?
sanane
neden biniyorsun ozaman motora:silent:
-seni ilgilendirirmi :queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
çok gzüelmiş yaaaa,
bana da şunu demişlerdiı " hem motora binyosun hem yüzünü gizliyosun ( kaskımı gösterdi)"

yürekçe sende namahrem olduğu için diyeceksin . mosmor oluyorlar bir arkadasım demişti :d işte motosiklet kültürü yok daha kaskın ne oldugun bılmıyorlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sakın arkadaşlar kuryeciyim demeyin izmir garajında kuryecilerden otopark ücreti alıyolar..hatta kapıdan girerken kuryecimisin diyorlar değilim dersen tamam geç evet kuryeciyim dersen direk eline fişi tutuşturuyolar benden söylemedi:queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu arada istanbulda moto kurye olmak her babayiğidin harcı değildir
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yürekçe sende namahrem olduğu için diyeceksin . mosmor oluyorlar bir arkadasım demişti :d işte motosiklet kültürü yok daha kaskın ne oldugun bılmıyorlar

Meraba hemşo Bu mevzu çok basit bir mevzu adamlar ömründe anca bir bisiklet sahibi olabilmişler. Soru sormalarında hiçbir acayiplik yok. Burada döktürüyosunuz bir pomacıya cevap vermek zor geliyor.

Benim tosbaya da soruyolar genelde kaç model derler alıştım ben.

Sizi hoşgörüye davet ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst