[İstanbul MT] Hızır Acil - İLK YARDIM KURSU Yeni Kayıt

Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
Teşekkürler Burak. :)

Şimdi sıra onu konuşmaya geldi.
Kursu yeri çok kolay aslında. Hepiniz Edirnekapı şehitliğini biliyorsunudur sanırım. Edirnekapı şehitliğinde toplanabiliriz son olarak. Zaten hemen yanında kalıyor yer.

Avrupa yakası- Anadolu yakası toplanma yerleri olsun derseniz , kendi aramızda kararlaştıralım . Bana bırakmayın bunu, ben pek yol bilmem, kaybolmayı sevenlerdenim. :p

bana her yer uyar karara saygım sonsuz :)

odeğilde cem seni nerden alıcam ben yaw :silent:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
bana her yer uyar karara saygım sonsuz :)

odeğilde cem seni nerden alıcam ben yaw :silent:

anadolu yakası toplaşma yeri neresi olsun arkadaşlar ???
köprüye girerken hani radyo vericilerin olduğu yer war, orası olasun mu ?
walla bn şu kırmızı çanta için geliyorum....kihkihkihki
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
pardon bir şey soracağım... sirkeciden daha rahatmı ulaşabilirim?

kartal E5'ten harem,feribotla sirkeci,ordanda edirne kapı....

köprüye çık,aşaaa in,o trfiğe gir.........

şaka bi yana; sizce mantklımı?
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
pardon bir şey soracağım... sirkeciden daha rahatmı ulaşabilirim?

kartal E5'ten harem,feribotla sirkeci,ordanda edirne kapı....

köprüye çık,aşaaa in,o trfiğe gir.........

şaka bi yana; sizce mantklımı?

oo saatte ne trafiği ama öbür taraftan da gideceksen sana takılırım
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
oo saatte ne trafiği ama öbür taraftan da gideceksen sana takılırım


erenköy'ün neresindesin? cadde'demi,min. yolundamı,e5 kısmında mı?
ben feribot derken,hem fazla trafiğe girmem,hem de köprü yolu daha uzun gibi geldi bana...deniz yolu daha kestirme gibi:queen:

ama ortak bir karar alırsak uyarım yani....

mesela giderken trafik çok yoğun olmaz belki ama dönüşte feribot + hemen e-5'e çıkış....

yinede siz bilirsiniz.........ben sadece sordum:bounce:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
arkadaşlar karşıdan gelcak arkadaşlar birinci köprü üzerinden beşikteş eminönü unkapanındaki kemerlerin orda buluşma noktasına gelebilir gemi ile geççek arkadaşlar da sirkecide indikten sonra yine eminönü üzreinden unkpanı kemerlerin oraya gelebilirler zaten bulşma yeri ile gidilcek yerin arası 2.5 ya3 km dir 10 dakkada ulaşabilir yeri bilen varsa direk gidilcek yere gelir isterse herkese uygunsa bu buluşma yeri saati belirliyelim yeter google bişeyler yapmaya çalıştım
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
erenköy'ün neresindesin? cadde'demi,min. yolundamı,e5 kısmında mı?
ben feribot derken,hem fazla trafiğe girmem,hem de köprü yolu daha uzun gibi geldi bana...deniz yolu daha kestirme gibi:queen:

ama ortak bir karar alırsak uyarım yani....

mesela giderken trafik çok yoğun olmaz belki ama dönüşte feribot + hemen e-5'e çıkış....

yinede siz bilirsiniz.........ben sadece sordum:bounce:

inönü caddesindeym.e-5 yakın kısım oluyor...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Güncel liste

İletişim bilgisi daha elime ulaşmayanlar:
( Cuma akşamı tek tek herkesi arayıp, kontrol etmem lazım lütfen bilgilerini verin. Göndermeyenleri "kursa katılmayacak" diye sayacağım.)



aparat
bur-k@
erdemd + 2 Misafir
headquarters
inyez1981
KEMALKOMAN
KID333
safak112


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Kursa kesin katılacaklar ( Gerekli bilgileri yollamış olanlar)


1-atlantic
2-hell24
3-kazurat
4-babaçi
5-aargh
6-AYBERK
7-8-9-deli mavili + 2 Misafir
10-busra_bjk
11-teror
12-yt_servan
13-kuyucadısı
14-hanedan12
15-GKN
16-istburak
17-18-oqan
19-ninjet
20-lijoluna
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ayberk kendine dikkat et çiğküfteler ıslanmasın:p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Ayberk kendine dikkat et çiğküfteler ıslanmasın:p


eyvah eyvah....

kaç tane çiğ köfte lazım?

ayrıca şöyle bir durum var...

sabahtan kalkıp, dükkana gidip açıp, dürüm yapıp taaaa oralara gelme şansım hiiç yok !!! ancak porsiyon şeklinde hazırlar geceden dolaba koyar, o şekilde getirebilirim.

ancak çook kalabalığız...kişi başı 4 tane desek...60 tane eder...buda 4 porsiyon ederki,bence bu bile kimseye yetmez...:queen::queen::queen:

artık varın işin içinden siz çıkın....
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
Güncel liste

İletişim bilgisi daha elime ulaşmayanlar:
( Cuma akşamı tek tek herkesi arayıp, kontrol etmem lazım lütfen bilgilerini verin. Göndermeyenleri "kursa katılmayacak" diye sayacağım.)



aparat
bur-k@
erdemd + 2 Misafir
headquarters
inyez1981
KEMALKOMAN
KID333
lijoluna
safak112


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Kursa kesin katılacaklar ( Gerekli bilgileri yollamış olanlar)


1-atlantic
2-hell24
3-kazurat
4-babaçi
5-aargh
6-AYBERK
7-8-9-deli mavili + 2 Misafir
10-busra_bjk
11-teror
12-yt_servan
13-kuyucadısı
14-hanedan12
15-GKN
16-istburak
17-18-oqan
19-ninjet


ben yazdım ama listeye koymamışsın hala:silent:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben sargıbezi baticon bide denek im burak ı alıp geliyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst