[İstanbul MT] Hızır Acil - İLK YARDIM KURSU Yeni Kayıt

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
çiçek beni listeden cıkar ben gelemiyorum açil işim cıktı kusura bakma benim yerime başkasını götür :queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
İkinizde geliyorsunuuzzzzzz

Özel mesaj ile ad-soyad ve tel. numaralarını bekliyorum hemen.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
şafak adlı bir arkadaş daha gelmek ister...bostancıdan katılıyor...

boşyer varmıdır acep?



bu arada motorumu aldım:cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
"Evet katılacağım"' ı işaretleyen herkesi listeye aldım.
Hava yağmurlu olabilir cumartesi, o yüzden bayağı firar vereceğiz gibime geliyor.
Katılmak isteyenlere hayır katılma deyip riske atamadım.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

İletişim bilgisi daha elime ulaşmayanlar: ( Cuma akşamı tek tek herkesi arayıp, kontrol etmem lazım lütfen bilgilerini verin. Göndermeyenleri "kursa katılmayacak" diye sayacağım.)



aparat
bur-k@
erdemd + 2 Misafir
headquarters
inyez1981
KEMALKOMAN
KID333
lijoluna
ninjet
safak112
sametrix



-----------------------------------------------------------------------------------------------


Kursa kesin katılacaklar ( Gerekli bilgileri yollamış olanlar)



1-atlantic
2-hell24
3-kazurat
4-babaçi
5-aargh
6-AYBERK
7-8-9-deli mavili + 2 Misafir
10-busra_bjk
11-teror
12-yt_servan
13-kuyucadısı
14-hanedan12
15-GKN
16-istburak



halis abi gelirse , Aye de gelir dedik, Halis abi firar etti. Göbekleri bir kesik onların. O yüzden ikisini de çıkardım listeden. Ama son anda gelirlerse sıkışırız artık azcık. :p


Not: Yanlışım olduysa düzeltin arkadaşlar. :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Teşekkürler Burak. :)

Şimdi sıra onu konuşmaya geldi.
Kursu yeri çok kolay aslında. Hepiniz Edirnekapı şehitliğini biliyorsunudur sanırım. Edirnekapı şehitliğinde toplanabiliriz son olarak. Zaten hemen yanında kalıyor yer.

Avrupa yakası- Anadolu yakası toplanma yerleri olsun derseniz , kendi aramızda kararlaştıralım . Bana bırakmayın bunu, ben pek yol bilmem, kaybolmayı sevenlerdenim. :p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
fatihin girişinde buluşalım bizim eve yakın sayılır fazla yok pk aramız zaten kemerleri geçince millet sağda cep var orda buluşalım uygunsa ninjette bizle olur büyük ihtimalle bu arada
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Böyle demekle olmaz haritada göster bize:mrgreen:
(Biz= Haritasever İlk yardım gönüllüleri:p)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst