[İstanbul MT] Hızır Acil - İLK YARDIM KURSU Yeni Kayıt

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
KURSU VEREN KURUM .......... = İBB Acil Yardım ve Can Kurtarma Müdürlüğü

KURSUN ÜCRETİ.................. = Kesinlikle ücretsiz.

KURSUN BAŞLANGIÇ TARİHİ... = 22 KASIM CUMARTESİ

KURSUN SÜRESİ.................. = 2 grup mevcut;

1- Hafta Sonu Grubu: Üç hafta arka arkaya C.TESİ günleri. (Bizim katılacağımız grup)

2- Hafta içi Grubu: Üç gün arka arkaya ( hangi gün başladığını unuttum yanlış bilgi vermiş olmayayım.)

KURSUN SAATLERİ.............. =
1- Hafta sonu grubu için :10:00-15:00 arası.(Bizim katılacağımız saatler)


2- Hafta içi grubu için : Telefon açmanızda fayda var ama yanılmıyorsam gene 10:00- 15:00 arasıydı.

KURSUN YERİ..................... = Topçular Mah. İ.E.T.T Garajı Karşısı /Edirnekapı
iettie3.jpg


HEDİYELERİ....................... = Kurs bitiminde SERTİFİKA ve İLK YARDIM ÇANTASI verilecektir.


ilkyard305m1np6.jpg

1002523cj9.jpg



Acil yardım ve can kurtarma müdürlüğü ilkyardım eğitim merkezinin telefon numaraları:
Telefon:
(212) 521 7119 - (212) 521 71 20
Santral:
(212) 521 71 00





Gene başıma almayayım dert dedim ama dayanamadım lanet olsun içimdeki insan sevgisine.:p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
merhaba morrigan; ilgin ve yardımların için şimdiden teşekkürler...umarım yüzünü kara çıkartmayız...
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
bende katılmak isterim.Bu eğitimden çok sosyal sorumluluktur her an her şey olabilir,bu sebeple ben bu sorumluğumu seve seve yerine getirmeye hazırım:cat:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
bende katılmak isterim.Bu eğitimden çok sosyal sorumluluktur her an her şey olabilir,bu sebeple ben bu sorumluğumu seve seve yerine getirmeye hazırım:cat:


::alkiis::::alkiis::::alkiis:: bende hazırım;e peki ya diğerleri? ::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kıyıköy dönüşü yaşanılan kaza sonrası çaresizliğimizi unutamam.

katılıyorum:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Ya ben e katılmak istiyorum ama zamanı ayarlayabilir miyim bir de kurs ne kadar ciddi geçiyor onu merak ediyorum
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Ya ben e katılmak istiyorum ama zamanı ayarlayabilir miyim bir de kurs ne kadar ciddi geçiyor onu merak ediyorum

Daha önce bu eğitime katılan arkadaşlarım oldu.Gayet ciddi ve hayati bir eğitim süreci var tabi eğitime gelenlerinde işi ciddiye alması gerekiyor.Ciddiyet konusunda ve eğitim konusunda hiç şüphen olmasın.eğitimi başarı ile tamamlayan katılımcılar daha sonra sertifikalrını alıyor buda ciddiyetin başka bir ispatı bence.orda gösterilen 10 acil yardım tekniğinden birini öğrensek bile kardır gözüyle bakıyorum ben olaya:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
O tarihlerde askerlik için hazırlanmam gerekmeseydi mutlaka katılırdım ..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Daha önce bu eğitime katılan arkadaşlarım oldu.Gayet ciddi ve hayati bir eğitim süreci var tabi eğitime gelenlerinde işi ciddiye alması gerekiyor.Ciddiyet konusunda ve eğitim konusunda hiç şüphen olmasın.eğitimi başarı ile tamamlayan katılımcılar daha sonra sertifikalrını alıyor buda ciddiyetin başka bir ispatı bence.orda gösterilen 10 acil yardım tekniğinden birini öğrensek bile kardır gözüyle bakıyorum ben olaya:cat:

çok dogru öğrenicegimiz küçük bir bilgi bile bigün çok gerekebilir...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
geçmiş olsun; allah kimseyi zor dorumda bırakmasın...hayırdır ne oldu, nasıldı oldu? tabiki paylaşmak istersen...

paralı yolda bize göre ters istikamete giden pejo partner takla attı hemen yanımızda.

6 yaralı vardı birinin durumu ağırdı elimizden geleni yaptık fakat başından yaralanan bayan hayatını kaybetti.

o gün karar vermiştim ilk açılan kursa katılacağım diye,


arkadaşlar mutlaka katılmanızı tavsiye ederim,bir şey yapamamak çok kötü gözümüze baka baka kadın vefat etti hala pişmanlık duyarım kendime kızarım,acaba bilinçli bir şekilde elimden bişeyler gelse hayatta kalırmıydı diye.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
paralı yolda bize göre ters istikamete giden pejo partner takla attı hemen yanımızda.

6 yaralı vardı birinin durumu ağırdı elimizden geleni yaptık fakat başından yaralanan bayan hayatını kaybetti.

o gün karar vermiştim ilk açılan kursa katılacağım diye,


arkadaşlar mutlaka katılmanızı tavsiye ederim,bir şey yapamamak çok kötü gözümüze baka baka kadın vefat etti hala pişmanlık duyarım kendime kızarım,acaba bilinçli bir şekilde elimden bişeyler gelse hayatta kalırmıydı diye.


Selam; gerçektende kötü bir kazaymış... tek tesellimiz sizin başınıza gelmemesi...

kursta görüşmek üzere:bounce:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bence katılım daha fazla olsun sahsen bana okulda ogrettiler ve faydasınıda gordum acıkcası herkesin bilmesi gereken birsey allah bana kullandırmayı nasıp etmesin ama ilk yardım cok onemli basarılı bi calısma bence
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
n718275738_461128_9119.jpg

Geçen yılki kadro boyleydi... Egitimler cok ciddi ve ogretici gecti.
Egitimlerden sonra kendinize duydugunuz guven anlatılmaz.
Motorcu olarak hepimizin katılması gereken bir egitim. :cat:

Ayrıca soylemek isterim ki kurs gunleri ders kıvamında degil bir gezi kıvamında cok eglenceli geciyor. :)
Hadi bakalım yok mu daha fazla katılan :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Nisan'da ilkyardım eğitimi ve sertifikası almış biri olarak başka arkadaşların katılması gerektiğini düşünüyorum.Özellikle risk taşıyan bir topluluk olduğumuz için toplu tüm gezilerimizde ihtiyaç duyulan en büyük eksikliktir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst