[İstanbul MT] Hızır Acil - İLK YARDIM KURSU Yeni Kayıt

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben geliyorum beni bahane edipte yırtmaya calışanlar için geliyorum :queen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Kontenjan dolmuştur şimdilik.

Asil liste:







Bundan sonra adlarını yazdıranlar için:

Yukarıdaki listeden gelemeyenler olursa, bu listeye sonradan eklenen arkadaşlara özel mesaj yoluyla ulaşıp, tekrardan gelip gelemeyeceklerini soracağım.

Sonradan eklenen arkadaşlar, listeye kendinizi eklediğinizde bu başlığada " Ben de katılmak istiyorum." gibi bir mesaj bırakırsanız, kimin kimden önce listeye adını yazdırdığını anlamış olurum. Böylelikle kimseye haksızlık olmaz.

Eğer bundan sonra talep çok fazla olursa ikinci bir grup açmak isteyenler devamını getirebilirler:)"
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
prof. çıkarmıyım acaba?
cerrahpaşa'yada çağırırlarsa belkii giderim...:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet cumartesileri..
burak a yaptığım pansumanlar doğrumu die bi bakim dedim :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gökhan ben kalkarım tahtaya abi maksat dersler yarım kalmasın.:p

Eğitim gönüllüsümüyüm neyim.:p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
arkadaşlar herkese merhaba...

ilk yardım kursuna son 6 gün kaldı....haftaya c.tesi kurstayız....

her kes hazırmı?

aargh
AYBERK
aYe
babaçi
busra_bjk
deli mavili + 2 Misafir
GKN
halis
hanedan12
headquarters
hell24
kazurat
KEMALKOMAN
KID333
kuyucadısı
lijoluna
sametrix
slope
teror
yt_servan
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Süpersin Ayberk:cat:
Bak ben gene güncellemeyi unutuyordum:mrgreen:

Bana hala telefon numaralarını ve isim soyisimelrini vermeyenler var arkadaşlar.
Cumartesi günü bir karışıklığa yol açılmaması için özel mesaj olarak yolalrsanız sevinirim


aargh
AYBERK
aYe
babaçi
busra_bjk
deli mavili + 2 Misafir
GKN
halis
hanedan12
headquarters
hell24

kazurat
KEMALKOMAN
KID333

kuyucadısı
lijoluna
sametrix
slope

teror
yt_servan

Kırmızı olanların isim soyisim ve telefonlarını özel mesaj ile yollamalarını rica ediyorum.

Gelemeyecek olan varsa da lütfen 1-2 gün için bildirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
81
24 kasımda sınavlarım başlamasa kesin katılırdım çok gerekli ücretsiz hemde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst