Süpersin Ayberk:cat:
Bak ben gene güncellemeyi unutuyordum:mrgreen:
Bana hala telefon numaralarını ve isim soyisimelrini vermeyenler var arkadaşlar.
Cumartesi günü bir karışıklığa yol açılmaması için özel mesaj olarak yolalrsanız sevinirim
aargh
AYBERK
aYe
babaçi
busra_bjk
deli mavili + 2 Misafir
GKN
halis
hanedan12
headquarters
hell24
kazurat
KEMALKOMAN
KID333
kuyucadısı
lijoluna
sametrix
slope
teror
yt_servan
Kırmızı olanların isim soyisim ve telefonlarını özel mesaj ile yollamalarını rica ediyorum.
Gelemeyecek olan varsa da lütfen 1-2 gün için bildirsin.