[Bursa - MT]

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
tam ters şeritteydik çok geç farkettim sizi.. ama sadoya artçı olmak zor yani biliyorum :).

o değilde engin abi yok istanbuldan dönmedi mi daha?
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
tam ters şeritteydik çok geç farkettim sizi.. ama sadoya artçı olmak zor yani biliyorum :).

o değilde engin abi yok istanbuldan dönmedi mi daha?

İŞTE GELDİM BURDAYIM :)

DÖNDÜM KARDEŞİM DUN OLE Bİ UFAKTAN ASFALTLA HAŞİR NEŞİR OLDUK BİŞEY YOK ŞÜKÜR

AMA SADOYA HAKSIZLIK ETMEYİN BENİDE GECEN EVE BIRAKTI COK GÜZEL GİTTİK VALLA
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
İŞTE GELDİM BURDAYIM :)

DÖNDÜM KARDEŞİM DUN OLE Bİ UFAKTAN ASFALTLA HAŞİR NEŞİR OLDUK BİŞEY YOK ŞÜKÜR

AMA SADOYA HAKSIZLIK ETMEYİN BENİDE GECEN EVE BIRAKTI COK GÜZEL GİTTİK VALLA

öle deme abi yaaa... acelemiz var diye kan kusturttu bana arkada bağırış çağırış gidiyoduk zaten :cherry: yok bende aynı kullanıyorum yeri gelince ama önde olmayınca iş çok farklı lanet olsun sadonun artçısı olduğum güne:queen:
inanırmısınız halk dilinde kalça diye tabir edilen kısımlarım hala ağrıyo kasılmaktan... iyide artçıyımdır aslında ama yattığımız yerden kalkıp diğer tarafa yatmak aynı sn.ler içinde olunca ben terste kalıyom hep :mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
öle deme abi yaaa... acelemiz var diye kan kusturttu bana arkada bağırış çağırış gidiyoduk zaten :cherry: yok bende aynı kullanıyorum yeri gelince ama önde olmayınca iş çok farklı lanet olsun sadonun artçısı olduğum güne:queen:
inanırmısınız halk dilinde kalça diye tabir edilen kısımlarım hala ağrıyo kasılmaktan... iyide artçıyımdır aslında ama yattığımız yerden kalkıp diğer tarafa yatmak aynı sn.ler içinde olunca ben terste kalıyom hep :mrgreen:


ABİ BETERİN BETERİ VAR BENİM ARKADAŞ SAĞ OLSUN SEN DİĞER TARAFA YATANA KADAR YİNE AYNI YERE YATIYOR ZATEN SORUN OLMUYO OLE SEN HEP AYNI YERDE KALIYOSUN :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
hoşbulduk gene:) nevin hocam çılgın sendin valla:) baya bi güzeldi ya hatta süperdi hayran kaldım.zakokk mustafa abimi tanıyamadımda...?

mustafa abinin mesajını gördüm evet zakok oymuş.damlada çok memnun kalmış senden abi.bu arada bende benimle abim kadar ilgilenen cansu abime sonsuz sevgiler o olmasa kardankız olurdum valla:) herşey mükemmeldi hakkınızı helal edin.en şanslı benim 2 kişiye artçılık yaptım:) 2side süperdi herkez sağolsun.görüşmek üzere...

hoşgeldin merve kardeş aramıza. ben bu gezide bulunamadım aranızda. İnşallah gelcem bigün eğitimi ekip de:)

Bu arada az önce mont, dizlik, kar maskesi, yağmurluk aldım kendime. Gelse de bi deneme yapsam:cherry:

OLE Bİ UFAKTAN ALIŞTIRMA YAPTIK :) SALVANODA VARDI ARKAMDA EN COKTA ONA ÜZÜLDÜM ZATEN ONUN KOLDA VAR BİRAZ SIYRIK BUNUNLA ATLATTIK ŞÜKÜR

Abi geçmiş olsun inşallah problem yoktur hiç birinizde..
Düşmek çok pis bişi iyi bilirim:cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
473
Abi geçmiş olsun inşallah problem yoktur hiç birinizde..
Düşmek çok pis bişi iyi bilirim:cherry::cherry:[/QUOTE]


COK SAĞOL ERDEM YOK ABİ ÖNEMLİ BİRŞEY YAVAŞTIK MOTOR KAYINCA SALDIM GİTTİ ZATEN BİZDE OLE HEMEN AYAĞA KALKTIK DÜŞMEK DEĞİLDE POPMUZUN ÜSTÜNE ORTURDUK :) NEVİN HOCAM ARKADAN GELİODU ZATEN O DAHA İYİ GÖRMÜŞTÜR BEN SADECE MOTOR DÜŞÜNCE MOTRUMLAN VEDALAŞMAYI HATIRLIYORUM BİRAZ ZOR OLDU AYRILMAK NEDE OLSA İLK KEZ AYRILDIK:) PİS MOTOR GELİNCE İSTANBULDAN BU SEFER KESİN KALDIRACAĞIM ONU:)
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
artık bende üyeyim benden kurtuldum diye sevinen ve bu siteye üye olanlara duyrulur.herşey harikaydı.başta haldun ebim olmak üzere herkeze teşekkür ederim bize misafir ettiğiniz için.resimlerimizi beklioruz:)
Hoş geLdin.

mami ve sado dün akşam çakırhamamda görüldünüz :)
evet Durumu Mami anLatmış :)
ßu arada ara Sıra uğRuyorum kaçak Seni YohKsun Cafede :p
görüldükte niye dürtülmedik kardeşim... insan kaskımıza taş atar önümüze atlar falan filan...

muhtemelen benim telefonun kulaklığını almaya gidişimizin dönüşündedir o görüntü... kulaklığı topcase in üstüne koydum sonra yola çıktım şaka gibi :queen:
sonra bi baktım aaa yok... sonra sado ile almaya gittik ölümlerden döndürdü beni pis herif... hayır yani motorcuyuz falanda artçı olmak zor iş... artçıılar bilmez tabi :cherry:

Kask varmıydıki kafamısda :p

iLk CümLeyi hatırLıyor Musun ? hısLı GideLim Diyen Sendim :p
ßirde yoL tarif ediŞin ßittim oRada :)

İŞTE GELDİM BURDAYIM :)

DÖNDÜM KARDEŞİM DUN OLE Bİ UFAKTAN ASFALTLA HAŞİR NEŞİR OLDUK BİŞEY YOK ŞÜKÜR

AMA SADOYA HAKSIZLIK ETMEYİN BENİDE GECEN EVE BIRAKTI COK GÜZEL GİTTİK VALLA

aßi ÇohK üsüLdüm Geçmiş oLsun ama Senin Dediğine Göre Pek ßir Şeyin YohK ßu Gün uğRadım Senin Dükkanan Dükkanın moTorunu Servise Götüğrmüşsün yarın nasipse GörüŞürüs
saLvano Ve engin geÇmiş oLsun Tekrar tekrar..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Abi geçmiş olsun inşallah problem yoktur hiç birinizde..
Düşmek çok pis bişi iyi bilirim:cherry::cherry:


COK SAĞOL ERDEM YOK ABİ ÖNEMLİ BİRŞEY YAVAŞTIK MOTOR KAYINCA SALDIM GİTTİ ZATEN BİZDE OLE HEMEN AYAĞA KALKTIK DÜŞMEK DEĞİLDE POPMUZUN ÜSTÜNE ORTURDUK :) NEVİN HOCAM ARKADAN GELİODU ZATEN O DAHA İYİ GÖRMÜŞTÜR BEN SADECE MOTOR DÜŞÜNCE MOTRUMLAN VEDALAŞMAYI HATIRLIYORUM BİRAZ ZOR OLDU AYRILMAK NEDE OLSA İLK KEZ AYRILDIK:) PİS MOTOR GELİNCE İSTANBULDAN BU SEFER KESİN KALDIRACAĞIM ONU:)[/QUOTE]

abi bana kalırsa artık fikrini değiştir bak kaldırcam kaldırcam dedin... alımış sana... bi süre görüşmememiz daha iyi olur derscesine... :cat:

iLk CümLeyi hatırLıyor Musun ? hısLı GideLim Diyen Sendim :p
ßirde yoL tarif ediŞin ßittim oRada :)

soda arkadaşların önünde tartışmayalım alırım aklını ona göre...

aaa soda yazmışım yanlışlıkla... düzzeltmiyorum ulan inşallah yapışır üstüne görürsün hohoyakıştı ama valla :p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
mervwe ye hoş geldin


engin abi ve serhat abiye geçmiş olsun diliyorum allah beterinden saklasın

geziye gelemedik resimleride sabırsızlıkla bekliyorum iyi akşamlar bursa mt
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
COK SAĞOL ERDEM YOK ABİ ÖNEMLİ BİRŞEY YAVAŞTIK MOTOR KAYINCA SALDIM GİTTİ ZATEN BİZDE OLE HEMEN AYAĞA KALKTIK DÜŞMEK DEĞİLDE POPMUZUN ÜSTÜNE ORTURDUK :) NEVİN HOCAM ARKADAN GELİODU ZATEN O DAHA İYİ GÖRMÜŞTÜR BEN SADECE MOTOR DÜŞÜNCE MOTRUMLAN VEDALAŞMAYI HATIRLIYORUM BİRAZ ZOR OLDU AYRILMAK NEDE OLSA İLK KEZ AYRILDIK:) PİS MOTOR GELİNCE İSTANBULDAN BU SEFER KESİN KALDIRACAĞIM ONU:)

abi bana kalırsa artık fikrini değiştir bak kaldırcam kaldırcam dedin... alımış sana... bi süre görüşmememiz daha iyi olur derscesine... :cat:



soda arkadaşların önünde tartışmayalım alırım aklını ona göre...

aaa soda yazmışım yanlışlıkla... düzzeltmiyorum ulan inşallah yapışır üstüne görürsün hohoyakıştı ama valla :p[/QUOTE]



ALLah DüşürmeSin aLırSın Sen HınCını :D
Sodadı öLe DiyoLar Hep yaLnışLıkLan Sende yanLışLıkLa Yas Canın SağoLsun...
ßöLe DeyinCe üStüne DüşmüyorLar YohKsa Soda Diye Devam eder :p


maçLar ßaşLadı aRkadaşLar :p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
6
herkeze hoşbulduk arkadaşlar ne cana yakın insanlar var burda ya:)inşallah görüşürüz hepinizle hoşçakalın
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
soda mı :) çok ayıp mami giderayak isim takma insanlara. ayrıca dün gece çok net gördüm sizi motosikletin üzerinde :p
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
Arkadaşlar pazar günü için düzenlemiş olduğumuz korteje katılan katılamayan herkese çok teşekkür ederim, aramıza yeni katılan arkadaşlara da hoş geldiniz.

Diğer gezilere de katılmanız dileği ile...

Yapmış olduğumuz geziden " Senol Bey " ' i değil ayakta - amuda kalkıp alkışlatacak bir poz yakaladım umarım sizlerinde hoşunuza gider :queen:

 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
190
çekebey iyice zıvanadan çıktı vburdaki arkadaşlarla oturup biç zer arayacağız :D

çok özür bir çare arayacağız yazacaktım pardon
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
Arkadaşlar pazar günü için düzenlemiş olduğumuz korteje katılan katılamayan herkese çok teşekkür ederim, aramıza yeni katılan arkadaşlara da hoş geldiniz.

Diğer gezilere de katılmanız dileği ile...

Yapmış olduğumuz geziden " Senol Bey " ' i değil ayakta - amuda kalkıp alkışlatacak bir poz yakaladım umarım sizlerinde hoşunuza gider :queen:


Çaka Bey Abi süper bu ya şu an yerlerdeyim:pr::thumleft:::biggrinn::haapppy:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Bi teker yapışı vardı süper. Çakayla artçılı ve öncülü yolculuk keyifli oluyor :p
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
soda mı :) çok ayıp mami giderayak isim takma insanlara. ayrıca dün gece çok net gördüm sizi motosikletin üzerinde :p

baba sende her seferinde tehdit etmesen bizi...
yoksa bak bende motorun selesi üzerinde amuda kalktığını söylerim...

[/COLOR][/SIZE][/FONT]

haldun abi ne kadarda mutlu görünüyosun öle :queen:

Ben tasvip etmiyorum gruptaki kimsede kask yok bune yaa...
(grup mu??:silent::silent:)

abii kask bi yana haldun abinin koruması yok... KORUNUN!!! :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst